Ga naar inhoud

Welke voeding ?


Aanbevolen berichten

Ik zit met een klein probleempje ik wou de Antec Smartpower 500 watt kopen maar daar hoor ik zo veel slechts over dat ik het advies kreeg beter OCZ voeding te nemen.\r\nNu is die Antec 60 euro en OCZ (600 watt) 103 euro. (GameXStream).\r\nWelke moet ik nou nemen het is wel een behoorlijk prijsverschil.\r\nIemand ervaring hiermee ?\r\n\r\nGrtz Jim
Link naar reactie
Ja, alleen de Antec is modulair maar ik hoor dat ie bij heel veel mensen stuk is gegaan in een paar maanden, 500 watt is voldoende (7600GT) heb nu 300 watt en doet het ook al wil alleen ander moederbord met Q6600 lijkt me 500 watt voldoende. Denk dat ik toch gwn voor de Antec ga zie het dan wel. Tnx voor je advies ik ga dan maar gwn voor de Antec.
Link naar reactie
Hier: [url]http://www.extreme.outervision.com/psucalculatorlite.jsp[/url] Hij heeft wel altijd flink teveel aan dus das goed ;)\r\n\r\nIk heb trouwens Antec gewijzigd in (probeer ik althans) Zalman ZM 500 HP. Deze is modulair wel een tikkeltje aan de dure kant E100 blue leds en hij komt goed uit de reviews. Dus hopen dat Informatique het wil wijzigen...
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...