Ga naar inhoud

Voedingen Combineren?


Aanbevolen berichten

Alle molex dingen zou je apart kunnen doen (HDD FDD, DVD etc), en dan verder nog CPU en mobo apart, moet je volgens mij 2 pinnen doorverbinden op die 24 pins stekker.\r\n\r\nEdit: na wat zoeken kan het wel door de poweron draad (groen) en de ground draad (zwart) door te verbinden maar zou er niet aan beginnen en gwn een sterkere voeding kopen.
Link naar reactie
Ja op de zijkant staat: 570 Watt dual fan, dus sinds dien ben ik er van uit gegaan dat ik een 570 Watt voeding heb...\n\nOm precieser te wezen heb ik de specs opgezocht, ik heb dus deze voeding: [url]http://www.4launch.nl/4launch.php?links=shop/shoplinks.php¢er=shop/producteninfo.php?productid=024890&ref=ciao[/url]
Link naar reactie
Die 8800GTS werkt prima onder die Trust voeding, ik heb nergens last van, ook niet bij de grootste spellen die allemaal op High staan (dus bij maximaal balast)...\n\n1 ander \'probleem\', mijn monitor denkt dat hij resolutie op 1280x1024 staat (kan ik zien in het menu\'tje), maar hij staat eigenlijk op 1440x900 (heb een LG 194WT)... Daardoor is mijn beeld nogal vaag, een soort AA die in windows aanstaat... Nu heb ik in de nVidia Control Panel gekeken, daar staat het uit.. \n\nIemand een idee?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...