Ga naar inhoud

Hoe maak ik een nieuw account zonder al die beveiliging?


Aanbevolen berichten

Ik heb een tijdje terug een probleem gehad met de computer.\r\nSindsdien heb ik een tijdelijk account die volgens mij heel erg beveiligd is. Ik kan geen internet opstarten (hij maakt wel verbinding maar ik kan geen sites openen) en ik kan geen instellingen veranderen (hij verandert ze automatisch terug wanneer de computer opnieuw wordt opgestart) en ik kan bijvoorbeeld ook geen achtergrondfoto als bureaubladachtergrond invoeren. Ook spellen die ik installeer doen het erg slecht, wat voorheen niet het geval was. En op de een of andere manier kan ik de computer niet meer op Stand-by zetten.\r\n\r\nNet voordat ik in windows kom staat er bij het welkom-scherm dit:\r\n\r\n\'Windows kan geen tijdelijke profielmap maken, dit wordt veroorzaakt door onvolledige toegangsrechten.\'\r\n\r\nEn:\r\n\r\n\'Windows kan het gebruikersprofiel niet laden, maar heeft de aanmelding voortgezet met het standaard profiel van dit systeem.\r\n\r\nDetail: de syntaxis van de bestandsnaam, mapnaam of volumenaam is onjuist.\'\r\n\r\n\r\nIk hoop dat iemand mij hiermee kan helpen. Ik moet gewoon een nieuw account hebben zonder beveiliging, waar ik gewoon kan internetten enz. \r\n\r\nAls iemand iets weet laat het me ajb weten!
Link naar reactie
[quote=monicasofia;331727]Het is XP\nMaar nu ben ik nog verder van huis geloof ik want er staat dat de NTLDR ontbreekt en dat die herstelt moet worden. Moet op Ctrl + Alt + Delete drukken maar dan krijg ik die melding weer.[/quote]\nGeen paniek.\nDie melding heb ik ook zo vaak gehad.\nWas ik ook van alles aan het doen wat blijkbaar fout was gegaan.\nHier zie je ook weer dat een GOEDE Back-UP Image belangrijk is, dat voorkomt dat er dingen fout gaan.\nDat NLDR kun je downloaden, even zoeken.\nKom je er niet uit, mail mij dan, ik heb hem ergens op diskette staan, kan ik doormailen.\n \nOp diskette zetten en opstarten vanaf diskette.\nDan zou je weer verder moeten komen.
Link naar reactie
[quote=monicasofia;331773]Heel erg bedankt dat zou super zijn.\nIk heb er al zo weinig verstand van\nDankjewel![/quote]\n \nAls je er erg weinig vanaf weet, weet ik niet of je verder komt.\n \nProbeer dit eens: ga naar \n[FONT=Calibri][SIZE=3][COLOR=#000000][URL]http://www.svrops.com/svrops/dwnlddisk.htm[/URL][/COLOR][/SIZE][/FONT]\n \nEn kopieer die van bijgevoegd plaatje naar je computer, ergens in het midden.\nDoe een lege geformatteerde diskette in de drive.\nOpen het bestandje, en sla het op de diskette op.\nComputer opstarten vanaf de diskette.\nAls die niet first boot staat, is er misschien al een probleem voor je.\nIk zit alleen savonds achter de computer.\nAls je een andere computer in de buurt hebt, is het wat makkelijker.\n \nLaat dan even weten wat je voor XP op cd hebt.\n[EMAIL=\"burgkop@zonnet.nl\"]burgkop@zonnet.nl[/EMAIL]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...