Ga naar inhoud

8800 GTS 640 vs 8800 GTS 320


Aanbevolen berichten

Goedemiddag,\n\nIk zat voor de lol is wat videokaarten te vergelijken... Nu kwam ik tot de ontdekking dat de 8800 GTS 320mb bij meerendeel van de tests er beter uit kwam dan de 8800 GTS 640mb, terwijl de snelheden verder hetzelfde zijn van beide getestte kaarten... \n\nIs dat een fout van [url]http://www.tomshardware.com/us/?[/url] Zijn die charts (ofsow?) een beetje betrouwbaar? Of is die kaart idd beter? \n\nAangezien ik nog een 8800 GTS wil aanschaffen... Wil ik wel zeker zijn waar ik aan begin...\n\n\nP.S. Mijn browser liep vast tijdens het openen van dit topic, nu zie ik dat hij hem 2x heeft aangemaakt... Hoe te handelen?
Link naar reactie
Klik bij je andere topic op dat rode bordje met dat uitroepteken erin en dan komt er als het goed is een modje kijken :P\r\n\r\nWat betreft je vraag: De 320MB versie loopt nou nog op kop maar ik denk dat waarschijnlijk volgend jaar zal veranderen aangezien de games dan steeds meer MB gaan vragen. Maar dan nog zal het niet zo heeel veel schelen, als ik moest schatten denk ik dat de 640MB ongeveer 15% sneller zal lopen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...