Ga naar inhoud

Logitech G11 toetsenbord Funktie toewijzen voorbeeld G4 toets


Aanbevolen berichten

Ik heb een Logitech G11 Toetsenbord.\r\nNu wil ik. Voorbeeld G4 toest instellen, zodat ik meteen\r\nin Mijn Documenten kom, op C schijf?\r\n\r\nEn, hoe stel ik in, zodat ik met een druk op een van de G toetsen, direct\r\nWord opstart ??\r\n\r\nDeze instellingen zijn vergelijkbaar met de G15\r\n\r\nWie kan mij vertellen hoe ik dat moet doen.\r\nHeb de software hiervan natuurlijk geinstalleerd.\r\n\r\nOok de helpdesk van Logitech kan mij niet helpen !!!!!
Link naar reactie
Druk op de Record knop, selecteer je toets. De macro is nu begonnen.\r\nAls je in mijn documenten wilt komen druk je op \'Windows + R\' en je typt in \'C:\\Documents and settings\\\\Mijn Documenten\' gevolgd door enter.\r\nIk ga er hierbij van uit dat je een nederlandse versie van XP hebt.\r\n\r\nVoor Word:\r\n\'C:\\Program Files\\Microsoft Office\\OFFICE11\\WINWORD.EXE\'
Link naar reactie
@gamertje: Ik denk dat dat niet werk aangezien Windows G-knoppen niet als toetsen herkent. Die toetsen werken enkel en alleen in combinatie met Logitechsoftware. \r\n\r\n@henri-aalten: Lijkt me dat de link onjuist is. Zoek het pad op van Word, beetje bladeren door Program Files. Neem dit pad [b]exact[/b] over, zoals in mijn eerste post hier. Werk [b]niet[/b] met knippen en plakken, want dan laad de G-toets elke keer iets anders.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...