Ga naar inhoud

Videokaart probleem 7600GT


Aanbevolen berichten

Hey, \r\n\r\nAls ik Driv3r speel komt er na een tijdje zwart beeld flikkerd ff en dan valt het weg. Als ik dan opnieuw opstart kan ik weer 2 uur spelen. Temp ok (onder de game 70 graden) drivers heb 91.77 en 93.77 geprobeerd allebei hetzelfde. \r\nAls ik de game speel op mn ouwe PC (wel 640 x 480 maar goed) werkt het wel. Ook bij kennis werkt het goed. \r\nToch heb ik het hoofdzakelijk met DRIV3R, Generals gaat wel goed en Far Cry. \r\nHeb al patches geprobeerd (niet echt een succes) en een reinstall. \r\n\r\nIk weet het niet echt meer, misschien heeft iemand een oplossing ? \r\n\r\nJim
Link naar reactie
  • 1 maand later...
Te vroeg gejuicht (zoals altijd met pcs) heb nu al 4x 94.xx drivers geinstalleerd opnieuw maar het probleem blijft zich voordoen. Met de 93.71 drivers is het helemaal een mislukking. Enige manier om te spelen is restarten en meteen daarna te gamen dan gaat het goed. Heb ook al dx 9.0c herinstalld maar helpt niet. En heb het alleen met deze game. Is er nog iets waar ik op moet letten ?
Link naar reactie
Voeding is een 300 watt Bestec maar ik heb een keer uitgerekend en hij moet genoeg stroom bieden. AMD 3400+ wat volgens mij een 3500+ is. Proc. 45 graden (het is hier 30~ graden) (under load) GPU 50 under load 70, mobo 38 graden tot 40. Ik heb het alleen met deze game. Far Cry etc werkt allemaal goed (ook na 4 uur spelen) en Generals ook, 3DMark06 gaat ook zonder problemen temps zitten wel goed. Voeding word vervangen door een Antec SP 500 watt. Dus hoop dat daarmee het probleem over is maar ben bang van niet.
Link naar reactie
[QUOTE=jim565656;331288]Oke, nou dan zullen we zien of het met die nieuwe voeding weg is. Toch blijf ik het vreemd vinden want met Far Cry heb ik het nog geen 1 keer gehad terwijl DRIV3R om de haverklap raak is. Misschien is die game gwn brak. Bij mn maat draait ie trouwens wel gwn goed. En die heeft precies dezelfde.[/QUOTE]\r\n\r\nHey, ik heb trouwens precies hetzelfde met Driver Parralel Lines ik kan ongeveer 1 uur spelen en dan bevriest het beeld, dan wordt het zwart en dan krijg ik een reboot of ik kan dan nog ctrl+alt+del indrukken en kan het spel zo afsluiten.\r\nWat is je systeem?\r\n\r\nDit is mijn systeem:\r\n\r\nE6600\r\nMSI P35 Platinum\r\n8800GTS\r\n4Gb OCZ Titanium XTC
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...