Ga naar inhoud

Whirlpool CB 281 W koel-/vriescombi. Welke lamp heb ik nodig?


Ga naar oplossing Opgelost door Lampje,

Aanbevolen berichten

Gewoon met een multimeter gemeten. En er staat niets op het lampje. De vorige bewoner heeft geen idee wat erin moet en er zit dan ook geen lampje in op dit moment. Maar ik zie wel hier en daar 120v koelkastlampjes voorbij komen als ik Google, vandaar dat ik me afvraag wat erin moet. Maar ik kom niet verder, want ik kan geen specifieke info over de juiste lamp voor die koelkast vinden. Hoort ie wel zo'n laag voltage te geven, dat soort vragen.

 

Link naar reactie

Dat is de 12 cijferige (N)ummerieke (C)ode waaraan we precies kunnen zien over welk type apparaat het gaat, maar ook welke modifatie standaard er voor deze serie geldt.

Want vaak wordt gedurende de serie, er een ander onderdeel gebruikt, omdat het andere niet meer voorradig is of dat er een verbetering wordt doorgevoerd.  Of om welke reden dan ook, de standaard gewijzigd wordt.

Het is dus heel belangrijk, om te weten welke modificatie status er is bij dit type, omdat de vervangende onderdelen vaak niet passen.

Met vriendelijke groet,  

 

Lampje   Lampje-kl.jpg.24efe35bebc578de8497820696a9554d.jpg

Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...