Ga naar inhoud

Ik heb internet en vastloop problemen?


Turmoil

Aanbevolen berichten

Ik heb ongeveer een jaar geleden voor het eerst problemen gekregen met mijn computer, het begon onschuldig met het vastlopen van het systeem, ik zat vaak op google chrome en het internet valt dan in eens weg, daarna lopen programmas zoals verkenner en de toolbar vast en vervolgens het hele systeem, alleen een harde reset werkt dan nog. Daarna begon ik blue screens te krijgen met meerdere willekeurige stop errors, na elke blue screen werd mijn SSD niet meer herkent door het systeem en moest ik ongeveer 2/3 uur wachten tot ik weer kon booten. Ik ben meer dan tien keer naar een computer bedrijf geweest en het enige wat ze konden vermoeden waren virussen door vrouwelijke minecraft skins wat complete onzin is omdat het van een betrouwbare site was, virussen en software matige problemen. Virussen zijn meerdere malen gecheckt maar bleken niet gedecteerd te worden. Software problemen konden het ook niet zijn want heel windows 10 is opnieuw geinstalleerd. Nu heeft het bedrijf ongeveer een week geleden verteld dat het een defecte SSD zou kunnen zijn en hebben het vervangen, wel werden soms de BIOS instellingen aangepast zonder dat ik er in heb gezeten, ook geen gezinsleden. Nu heb ik dus een week later weer de eerste symptonen en begint mijn systeem vast te lopen, ik heb geen zin om mijn computer elke week weg te brengen en 30 euro te betalen voor onzin en zoek een realistische oplossing. De BIOS instellingen zouden naar mijn mening alleen kunnen worden aangepast door minn asus moederboard, al is dat ook een enig sinds vreemde theorie. Systeem informatie: OS: Windows 10 Home - 64 bit 8GB Ram geheugen i5 processor SSD (111GB) - Windows bootfiles onder andere. HDD (993GB) - Voor persoonlijke bestanden. Nvidia GTX 650 - 1GB video geheugen. Asus moederboard. Logitech G430 Headset 7.1 USB Logitech G520 Mice USB Windows standard keyboard USB Lenovo 1080p monitor *Ik zal morgen alle hardware informatie van speccy weergeven, ondertussen zou ik heel graag hulp willen, een jaar dit probleem begint heel erg vervelend te worden zoals je misschien begrijpt...
Link naar reactie
Windows raakt na verloop van tijd, nogal vervuild met overbodige bestanden. Omdat Windows de gewoonte heeft om elke handeling die wordt uitgevoerd te archiveren, met name de browser activiteit, om er vervolgens niets meer mee te doen. Dat vreet ruimte, en systeemcapaciteit. Wat weer traagheid, storingen en foutmeldingen kan veroorzaken Het opruimen van de overbodige bestanden gevolgd door het defragmenteren van de harde schijf kan de systeemprestaties aanzienlijk bevorderen. https://www.schoonepc.nl/optim/delete.html
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...