Ga naar inhoud

Balkenende valt onderuit met scate bord, hot news


Aanbevolen berichten

Een beetje meer respect mag wel, ik heb grote bewondering voor JPB, dat hij zo iets durft, geweldig! Ik zou het Wim Kok niet zien doen en al helemaal niet de uitgeschoten student van een Wouter Bos niet. Balkenende maakt politiek open en laagdrempelig, iets wat WK Niet gelukt is. JPB Geeft tenmiknste op alle vragen antwoord en gaat er op in. Bij Paars was de kreet \"Geen Commentaar\" de standaard kreet als er iets werd gevraagd!
Link naar reactie
Ik denk niet dat er hier een politieke discussie moet worden gevoerd. Je komt er toch niet uit omdat er voor en tegenstanders van JPeetje zijn. Zelf kan ik hem wel schieten want als gehandicapte zijn wij met zijn beleid aardig de(mannelijk geslachtsdeel....) met de ziektenkosten etc.\r\nMaar goed. zo kan iedereen hier wel zijn ei kwijt, het ging mij om het leuke van het filmpje !!\r\n\r\nDus laten we het leuk houden !! <;:o)
Link naar reactie
Waar ik opgegroeid ben is flikkeren een normaal woord voor iemand die door onkunde onderuit gaat. \r\nTja, en dat het toevallig de minister president is....... Jammer dan. Om in hun vakjargon te blijven; waar gehakt wordt vallen spaanders en er is altijd wel iemand die zich bezeerd. \r\n\r\nIk ben een gewone jongen en gebruik dus ook gewone taal.\r\nIedereen raakt wel eens gekwetst door een bepaalde uitspraak. Ik maak daar geen punt van. \r\nEn hier wil ik het bij laten.
Link naar reactie
[quote]Hey let ff btj op je taalgebruik svp, kunnen we het vriendelijk houden \r\nOhw ja en over dit soort dingen hebben we een ander topic[/quote]\r\n\r\n[color=blue]Nou, ik hou het altijd heel vriendelijk, ik vind alleen dat je een beetje aan het muggenziften bent, waarom zou iemand niet mogen zeggen dat Balkenende op de grond flikkert? Zo erg is dat niet, en als het nou iemand anders was bv. Wouter Bos dan vind je het opeens niet erg? Bos is geen studentje waar je mee op school hebt gezeten maar een intelligente politicus...\r\nJe meet met 2 maten en je hoeft mij geen topic te laten lezen over respect want dat heb ik wel voor mensen, zelfs voor iemand die het niet met me eens is zoals jij...\r\n\r\nZijn we dan nu klaar?[/color]
Link naar reactie
[quote=Thijs]\r\n@Numan\r\nJe kan het ook op een aardige manier zeggen...[/quote]\r\n[color=blue]Ja, dat kan en dat zal ik dan ook voortaan doen... (Y) Ik ben nu eenmaal een beetje fel maar eigenlijk gaat dit nergens over, over politieke meningen valt niet te twisten... (of te skaten... ;))\r\n\r\n[/color]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...