Ga naar inhoud

Jullie zijn geweldig hier


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Wil alleen even kenbaar maken hoe blij ik met jullie ben (zonder dat jullie het weten). Dus een bedankje is wel op zijn plaats.\r\nIk lees vaak de berichten hier, en heb hierdoor al menig probleem met mijn pc\'s opgelost. \r\nHad b.v. een probleem met een tweede harde schijf die ik in de pc van een vriend van mijn zoon moest plaatsen. De schijf plaatsen was geen probleem, had ik wel vaker gedaan, maar daarna wilde hij de fan van de cpu schoonmaken, kreeg hem er vervolgens niet af en zette deze fan dus weer vast met als resultaat, pc deed het heel even, maar toen hij hem thuis wilde aanzetten kreeg hij geen connectie met zijn monitor. Hij weer de pc bij mij gebracht (met in gedachten , de moeder van mijn vriend zegt toch geen nee (A) ), en ik dus de hele avond bezig geweest. Met oplossingen uit dit forum kwam ik niet verder, hoewel, ergens stond iets in over de cpu, dat als daar te hard op wordt geduwd tijdens het plaatsen deze stuk kon gaan (logisch leek mij ook). Dus uiteindelijk (nadat ik het manual van zijn motherboard heb gedownload en deels gelezen) heb ik die fan er maar afgehaald, en wilde de cpu bekijken op scheve pinnetjes of wat dan ook. Maar ik zag hem niet eens liggen op de plek waar ik hem verwachtte, hij zat dus vastgeplakt op het koelblok (of hoe dat metalen ding dan ook mag heten), raar vond ik maar goed, ik heb hem daar afgetrokken en weer terug geplaatst. Met een beetje geweld, want hij ging er niet goed in (maar ach, hij deed het toch al niet meer dacht ik naief), en toen alles weer in elkaar gezet. Stroom erop en ja hoor....alles deed het weer. Pfew, klein vreugde dansje gedaan <;:o) , maar toen moest ik mijn ene pc nog nakijken. Voeding had er de brui aangegeven, en heb nieuwe voeding gekocht, net als nieuw geheugen erbij. Alles erin gezet en aangezet. Liep weer als een zonnetje, tenminste dat dacht ik want ik kwam niet verder dan een keuze maken uit de gebruikers in windows. Dacht echt dat ik totaal door het lint zou gaan 8o| , maar vond het ook wel weer een uitdaging om hem toch wel weer aan de praat te krijgen.\r\nAlles geprobeerd wat ik maar kon bedenken, en toen maar weer hier gaan zoeken. Toen kwam ik een bericht tegen waarbij iemand ook problemen had en wat uiteindelijk aan de ide kabels lag. Tada, dacht ik. Ik had nog ergens eentje liggen, de oude eruit gehaald en nieuwe erin gedaan....en ja hoor. Hij liep nu echt als een zonnetje (H) . \r\nEn dit lange verhaal allemaal omdat ik hier een soort van kaartenbak voor mijn eigen problemen vind. Het is ongelooflijk wat men hiervan kan leren....dus dames en heren, deze vrouw is jullie enorm dankbaar. \r\n\r\nGroet en ga alsjeblieft zo door (niet dat ik iedereen problemen met zijn apperatuur gun natuurlijk, maar wel de oplossingen die bedacht worden ;-) ).\r\nIngrid
Link naar reactie
Graag gedaan hoor. \r\nKijk ik ben niet iemand die gauw vragen stelt maar ben wel blij wanneer anderen dat wel doen. \r\nIk ben iemand die gerust 2 dagen met een pc-probleem bezig kan zijn - ook al krijg ik van mijn kinderen vaak te horen \"Mam, haal er toch een professional bij\"- om er uiteindelijk toch zelf (met behulp van dit forum) uit te komen. De kick die ik daarvan krijg vind ik geweldig (proud) . Tuurlijk weet ik dat ik niet iedere keer het wiel opnieuw hoef uit te vinden, en daarom kom ik hier ook zo vaak. Er staan altijd wel handige tips van lezers in die bruikbaar zijn, hetzij in dezelfde vorm, hetzij op een andere en dat vind ik het prettigst. \r\nIk kijk ook wel eens bij andere forum\'s maar de reactie\'s daar zijn vaak (naar mijn mening) katterig of uit de hoogte (wanneer er volgens sommigen domme vragen worden gesteld) en dat vind ik persoonlijk nogal afstotend. Maar hier maak je dat niet mee.\r\n\r\nEn daarom nogmaals, jullie bedankt en niet ik.
Link naar reactie
Je hebt gelijk, maar in mijn enthousiasme heb ik het juist hier geplaatst omdat ik hier altijd alles lees. En deze dankuitingen min of meer ook voor dit stukje forum bedoeld waren.\r\nHet was dus geenzins mijn bedoeling om iemand te ergeren hiermee. Als dat wel is gebeurt dan daarvoor mijn excuses.\r\n\r\nZal voortaan dit soort uitingen daar plaatsen waar ze gewenst zijn en horen, maar om nou dankuitingen onder het kopje \"ouweh**ren te plaatsen vind ik ....tja.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...