Ga naar inhoud

Jansen48 gefeliciteerd


Anoniem2

Aanbevolen berichten

[quote=jansen48]Bedankt, Ik zal er vandaag een extra glas op jullie drinken.\r\n@sjouwer, jij bent wel vroeg op, en dit op paasmaandag.\r\n\r\nGr. jansen48[/quote][quote=sjouwer]Geplaatst: 17-4-2006 08:03 [/quote]normala sta ik rond 6.00 uur op\r\nvoor ik dan bij dit topic ben is het reeds 6.20 of daarom trend\r\ndus zo vroeg was het voor mij ook weer niet\r\n\r\nals ik na 8.00 nog in bed lig kan ik de donder op zeggen dat ik die dag niet te genieten ben (volgens vrouw lief)
Link naar reactie
[quote=sjouwer][quote=jansen48]Bedankt, Ik zal er vandaag een extra glas op jullie drinken.\r\n@sjouwer, jij bent wel vroeg op, en dit op paasmaandag.\r\n\r\nGr. jansen48[/quote][quote=sjouwer]Geplaatst: 17-4-2006 08:03 [/quote]normala sta ik rond 6.00 uur op\r\nvoor ik dan bij dit topic ben is het reeds 6.20 of daarom trend\r\ndus zo vroeg was het voor mij ook weer niet\r\n\r\nals ik na 8.00 nog in bed lig kan ik de donder op zeggen [size=6][b]dat ik die dag niet te genieten ben (volgens vrouw lief)[/quote][/b][/size]\r\nDat zal wel meevallen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...