Anoniem2 Geplaatst: 1 april 2006 Delen Geplaatst: 1 april 2006 Hee,\r\n\r\nEen tijdje geleden ben ik bètatester geworden van WLM.\r\nNet kreeg ik een E-Mail in mijn mailbox dat er een nieuwe (niet-bèta) versie van WLM uit is. :D \r\nEr stond ook een link bij, maar die kon je maar één keer gebruiken. (Was tegen beveiliging ofzoiets, dat niet iedereen hem ging downloaden en verspreiden.)\r\nNu heb ik hem maar geüpload, maar ben erachter gekomen dat je deze alleen kunt gebruiken als je bètatester bent.\r\nHeb hem aan een vriend gegeven, maar hem lukte het niet; omdat hij dus geen bètatester is / was.\r\n(Kan ook ergens anders aan liggen.)\r\n\r\nDownload link:\r\n[url=http://www.lennardscripting.com/index.php?a=downloads&id=6]Klik[/url]\r\n\r\n\r\n(voor degenen die niet weten wat WLM is: WLM is MSN 8 ) Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 1 april 2006 Auteur Delen Geplaatst: 1 april 2006 *Ik durf niet te klikken :-P * Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 1 april 2006 Auteur Delen Geplaatst: 1 april 2006 Was 1 april grapje. :-P\r\n\r\n\r\nEr hebben toch 69 mensen op geklikt. :mrgreen:\r\n\r\nWas btw gewoon de oude WLM-beta versie. ;-) Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 1 april 2006 Auteur Delen Geplaatst: 1 april 2006 Yes! Ik ben dr niet ingetrapt ;-) Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 1 april 2006 Auteur Delen Geplaatst: 1 april 2006 Nu al 84 mensen wel. :-O Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 1 april 2006 Auteur Delen Geplaatst: 1 april 2006 Ik trap er nog in nu je al onthuld hebt dat \'t een 1-april grap is :P\r\n\r\nIk blijf er nog steeds intrappen, want ik ga er dadelijk nog op dubbelklikken ook... Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 1 april 2006 Auteur Delen Geplaatst: 1 april 2006 En nee, hij werkt inderdaad niet...mijn passport account is niet geschikt om messenger beta te gebruiken...\r\n\r\nEN DAT SUCKX\r\n\r\nwant nu moet ik \'m eerst verwijderen, vervolgens msn 7 weer installeren, en vervolgens de reclame er weer uit patchen...het is wat... :-P Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 2 april 2006 Auteur Delen Geplaatst: 2 april 2006 of je stuurt mij ff een mailtje waarna ik jou een invite stuur voor béta ;-) Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 2 april 2006 Auteur Delen Geplaatst: 2 april 2006 Bedankt, maar ik laat het maar even zoals het nu (weer) is.\r\n\r\nIk heb op zich geen problemen met messenger 7, en een beta-versie is (microsoft kennende) nooit zonder problemen of bugs.\r\n\r\nOp het moment heb ik al genoeg bugs aan een eigenwijze vorige-knop in IE7... Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen