Ga naar inhoud

Benedykt gefeliciteerd


Anoniem2

Aanbevolen berichten

:-| :-@ :-@ :-@ :-@ :-@ :-@ :-@ :-@ :-@ \r\n ;-) \r\nWaaa.. ik ga juist 30 minuten eerder op om een topic voor hem te maken :p, blijkt sjouwer alweer actief.. :p nja, niks aan te doen :P, hij is nou eenmaal eerder..\r\n\r\nGEFELICITEERD!\r\n\r\nEerst wou ik voor jou liedje spelen op keyboard :p, vandaar een half uur eerder.. maarre, het lukt ff niet met al die kabeltjes m\'n keyboard goed aan te sluiten, vandaar maar je eigen liedje ;)\r\nHopelijk vind je je eigen liedje wel mooi genoeg... :p, want \'k vind het zeker mooi :) (al luister ik hem denk ik te vaak d.m.v. hem in m\'n songlist te zetten...)\r\n\r\n[url]http://www.computerprobleemwarmond.nl/Keuning.mp3[/url]
Link naar reactie
Haha jammer Martijn! :-P\r\n\r\nEn dank je Sjouwer en Martijn en uiteraard de rest die (hopelijk :-|) nog volgt voor alle felicitaties :-)\r\n\r\nIk werd net uitgebreid toegezongen door de kinderen op de basisschool waar ik stage loop, heb zelfs 10 euro gekregen :-D Nou ga ik nog even lekker aan het werk en dan kijk ik vanavond nog wel een keer naar de reacties \r\n\r\n\r\nBtw, Martijn, bedankt voor de complimenten ;-)
Link naar reactie
hehe :p tnx..\r\n\r\nNounou :), bij ons krijgen de stagelopers een usbstick (512 mb) gratis bij hun verjaardag :p kom bij ons stagelopen :p, 10 servers (tegenwoordig dan), 70 terminals, ongeveer 170 computers :p, allemaal nieuw sinds ongeveer 1/2 jaar..\r\ntotaal dan ongeveer 1600 leerlingen.. :p is altijd druk bij sysbeheer :p (help ik ook soms, vooral vorige week)...\r\n\r\nNja, jij moet zelfs krantenlopen op je verjaardag!!! ahhhh :(
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...