Ga naar inhoud

Raad het computerspel


Anoniem2

Aanbevolen berichten

  • Reacties 882
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • Anoniem2

    883

Meteen maar de afspraak maken dat het vragen naar een specifiek deel alleen mag, mits er op de screenshots een aanzienlijk (grafisch?) verschil te zien is tussen de delen? :-)\r\n\r\nEn dan het liefst op de verkleinde screenshots, aangezien het Javascript dat gebruikt is om de screens groten te laten zien niet werkt voor veel mensen.
Link naar reactie
Mja, ik kan niet zien welk wapen dat nou is, dus dan wordt het moeilijk om een deel aan te wijzen eigenlijk. :-) \r\n\r\n[quote]Tja, dan nog moet je al een grote gamer zijn om diverse delen te herkennen. [/quote]\r\nLigt er wel een beetje aan, het verschil tussen bijvoorbeeld HL1 en 2, of Unreal 1 en 2 moet toch wel te zien en te raden zijn. :mrgreen: \r\nEn ach, we gaan toch niet al te streng doen mag ik hopen? :-P \r\n\r\nIk vind het verders prima om hem goed te keuren hoor. (Y)
Link naar reactie
Ik vind het prima Silverstarme!:)\r\n\r\n@Syntax Terror: Nou ik game regelmatig maar ik zie het verschil tussen de Quake, Unreal en HL versies ook niet eerlijk gezegd. Mijn mening kwam voort uit de gedachte dat hoe minder de vereisten, hoe meer mensen kunnen meedoen, maar nogmaals, het is maar een gedachte of mening. Streng wil ik zeker niet zijn. :lol: \r\n\r\nEn het belangrijkste is toch dat het leuk is, en het is ook best nog wel leuk als het moeilijker is, dus een groot probleem is dat ook niet. :-)
Link naar reactie
Hierbij, een screenshot. Ik dernk dat iedereen wel weet welk spel dit is, vandaar dat ik dat dan ook maar even zeg: the sims..\r\n\r\nMAAR: de opdracht: er zijn 3 uitbreidingen zichtbaar naast de normale versie. (ja, ik heb ze allemaal). \r\n\r\nOftewel: antwoord met:\r\n(the sims 1), ........ en ..........\r\n\r\nIk denk dat het wel eerlijk is dat ik pas ja/nee zeg, al is het voor de helft, zodra het geraden is, want het is nogal simpel eigenlijk, alleen je moet het zelf gespeeld hebben ;).
Link naar reactie
Als wilt weten welk wapen het is. Het is een m14. Deze stond ook op de voorkant van de box van dit deel van Rainbow Six.\r\n-edit- Aangezien VMSW net een screenshot heeft geplaatst zal ik vertellen om welke versie van Rainbow Six het echt ging.\r\nRainbow Six: Rogue Spear en dat moet je maar net even weten.
Link naar reactie
Een M14? Dat was er niet echt vanaf te zien. :-P De afbeelding was dusdanig klein dat het van alles had kunnen zijn, van een M1 tot een M79 Thumper. :mrgreen: \r\n\r\nHmm, ff denken welke uitbreidingen er ook alweer waren.. Het Rijke Leven, Party House, Beestenboel, Vakantie, Superstar.. Zo uit mijn hoofd gezegd, ik zal er wel een aantal missen. :-)
Link naar reactie
Woooooww.. nee.. het is gewoon de sims 1.. maar ligt het aan mij, of is dit gewoon té moeilijk???? Er hoeft echt maar 1 persoon te zijn die een paar uitbreidingen kent, want er zijn er toch echt 3 te zien..\r\nIk laat het nog even staan tot 15:00 ofzo, maar anders geef ik wel wat anders.. vastlopen op 1 game is ook niet leuk..
Link naar reactie
Nou ja, ik herhaal mijn lijstje nog maar ff. :-P\r\n\r\nHet Rijke Leven, Party House, Beestenboel, Vakantie, Superstar (Of was die laatste voor Sims 2?). Er was ook nog eentje waarin je de stad in kon dacht ik, maar daar weet ik de naam niet meer van.\r\n\r\nMeer ken ik er niet van, de Sims heb ik jaren geleden voor het laatst gespeeld.
Link naar reactie
hot date is die van de stad..\r\n\r\nNou, zo te zien weten jullie het niet.. laat maar\r\n\r\nje kon daar trouwens superstar (dat lucht-kussen-ding) zien\r\nje kon er ook vakantie zien (aan tv-beeld, van dat beest)\r\nje kon daar ook hotdate zien (aan \'t fornuis bovenaan)\r\n\r\nEhm.. ik post binnen 5 minuten even een nieuwe..
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...