Ga naar inhoud

Nvidia of ATI


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Opzich zijn de kaarten me om het even.. Ik heb nu een Ati kaart (X800 Pro) omdat mijn GF4 TI 4600 moeite had met een aantal programma´s en spellen. De reden waarom ik Ati gekozen heb was vanwege TruForum (N-Patches). Maar Ati heeft die uit zijn drivers geschrapt sinds Catalyst 2.9, dus voor mij heeft Ati geen enkel voordeel meer ten opzichte van Nvidia.\r\n\r\nDus mijn volgende kaart wordt welke op dat moment de beste prijs/kwaliteit verhouding heeft, of een van de merken moet op dat moment een functie hebben die echt nuttig is en niet beschikbaar op het andere merk.\r\n\r\n\r\nEn had ik toch gelijk met wat de volgende discussie zou gaan worden.. (A)\r\n\r\nEdit: Ik mis de \"maakt me niet uit\" optie in de poll :-P
Link naar reactie
Ik heb Nvidia gestemt \r\nOmdat ik tevreden ben over de video kaart die ik nu heb (Gf 440 MX 64mb en een Riva tnt2 32 mb vooral die laatse was toen ie nieuw was perfect ver zijn tijd vooruit, \r\nHad ervoor een Graphic 3d of zo iets, ik weet niet welk merk maar geen ATI of Nvidia\r\nik heb ook nog 2 ATI kaarten aleen dan 2 en 8 mb
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...