Ga naar inhoud

wie gaat er naar CampZONE 2006


Anoniem2

Aanbevolen berichten

hoi, wie gaan er naar campzone 2006??\r\n\r\n[url=http://www.codemasterscampzone.nl/]dé site van/Info over campzone[/url]\r\n\r\nik wil zelf 11 dagen lang.. lekker 11 dagen casemodden, lannen, en andere activiteiten.... :mrgreen: \r\n\r\ndit is een van de grootste lanparty\'s in de Benelux... :mrgreen: \r\n\r\nahh, uston, i\'m going in!! :-P \r\n\r\nwie gaat er met mij mee?? (ik ben van plan te gaan in een groep met [url=www.meldersnet.nl]Meldersnet-leden[/url], als het een beetje meezit voor hun en mij.. :-P )\r\n\r\nduss.. wie gaat, hoe lang, en wanneer wil je vertrekken??\r\n\r\nnog een belangrijk punt.. het ligt in biddinghuizen naast walibi world\r\n\r\nalvast bedankt voor uw aand8 :-P :lol: \r\n\r\nCU@CampZONE 2006!!!
Link naar reactie
  • 2 maanden later...
Ik ga niet, maar ik las dit:\r\n\r\n[quote=Campzone]\r\nIllegale Software\r\nDeelnemer is het verboden illegale software mee te nemen naar het evenement. Deelnemer is ten aller tijde verantwoordelijk voor alle door zijn / haar meegebrachte software. Bij constatering van verspreiding / distributie van illegale software (\"warez\") of andere illegale materialen zullen de officiële instanties op de hoogte worden gesteld. Bij een geconstateerde overtreding wordt deelnemer uitgesloten van verdere deelname aan het evenement, zonder terugave van de entreeprijs. [/quote]\r\n\r\nVolgens mij heeft meer dan de helft illegaal spul. ^o) Ben benieuwd of ze dan iedereen die dat heeft weg haalt.
Link naar reactie
[quote=Ultimate]Ik ga niet, maar ik las dit:\r\n\r\n[quote=Campzone]\r\nIllegale Software\r\nDeelnemer is het verboden illegale software mee te nemen naar het evenement. Deelnemer is ten aller tijde verantwoordelijk voor alle door zijn / haar meegebrachte software. Bij constatering van verspreiding / distributie van illegale software (\"warez\") of andere illegale materialen zullen de officiële instanties op de hoogte worden gesteld. Bij een geconstateerde overtreding wordt deelnemer uitgesloten van verdere deelname aan het evenement, zonder terugave van de entreeprijs. [/quote]\r\n\r\nVolgens mij heeft meer dan de helft illegaal spul. ^o) Ben benieuwd of ze dan iedereen die dat heeft weg haalt.[/quote]\r\nze zijn nooit zo heel streng maar als je egt van die hack-stuff hebt zoals Netbus of Subseven, dan trappen ze je er wel uit, maar verder zijn ze niet zo streng :-)
Link naar reactie
[quote=Baz][quote=Ultimate]Ik ga niet, maar ik las dit:\r\n\r\n[quote=Campzone]\r\nIllegale Software\r\nDeelnemer is het verboden illegale software mee te nemen naar het evenement. Deelnemer is ten aller tijde verantwoordelijk voor alle door zijn / haar meegebrachte software. Bij constatering van verspreiding / distributie van illegale software (\"warez\") of andere illegale materialen zullen de officiële instanties op de hoogte worden gesteld. Bij een geconstateerde overtreding wordt deelnemer uitgesloten van verdere deelname aan het evenement, zonder terugave van de entreeprijs. [/quote]\r\n\r\nVolgens mij heeft meer dan de helft illegaal spul. ^o) Ben benieuwd of ze dan iedereen die dat heeft weg haalt.[/quote]\r\nze zijn nooit zo heel streng maar als je egt van die hack-stuff hebt zoals Netbus of Subseven, dan trappen ze je er wel uit, maar verder zijn ze niet zo streng :-)[/quote]\r\n\r\nWat zijn dat dan voor programma\'s?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...