Ga naar inhoud

Googlelism


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Ik denk dat dit forum wel weer iets speciaal kon gebruiken. Dit is een soort spel. De regels? Heel simpe; dit zijn ze:\r\n1. Je bedenkt een vraag\r\n2. Of doet een verzoek voor een bepaald plaatje\r\n3. Laat iemand eens zoeken van welke site een stuk tekst komt.\r\nDe bedoeling dat dit allemaal wordt opgezocht in google (andere zoek machines zijn ook toegestaan).\r\nLet wel op dat de vragen, plaatjes enz. Wel een beetje makkelijk te vinden moeten zijn d.w.z. Dat je geen half uur moet zoeken. Ik begin zelf niet. De eerste die hier reageert bedenkt de eerste vraag.
Link naar reactie
Wat is Computer IDee?\r\nGooglism for: computer idee\r\n\r\ncomputer idee is een tweewekelijks\r\ncomputer idee is hét publieksblad van nederland over computers\r\ncomputer idee is een tweewekelijks tijdschrift dat u begrijpelijke taal praktische tips en handige koopadviezen geeft\r\ncomputer idee is the largest computer magazine in the netherlands\r\ncomputer idee is the largest consumer magazine in the netherlands on computers and everything that deals with computers\r\ncomputer idee is het grootste publiekstijdschrift van nederland over computers en alles wat daarmee te maken heeft\r\ncomputer idee is hét tijdschrift dat u in begrijpelijke taal op de hoogte brengt en houdt van alles wat er speelt op het gebied van computers\r\ncomputer idee is het grootste publieksblad van nederland over computers\r\ncomputer idee is met een betaalde oplage van 140\r\ncomputer idee is een tijdschrift over computers\r\ncomputer idee is marktleider op het gebied van advertenties binnen de pc\r\ncomputer idee is er een van de vele van hun\r\ncomputer idee is continuing to produce its webguide which contains internet workshops\r\ncomputer idee is its accessibility through its plain and straight forward editorial\r\ncomputer idee is een probleem van internet\r\ncomputer idee is geschreven in duidelijke mensentaal\r\ncomputer idee is een tijd\r\ncomputer idee is elke twee weken weer helemaal anders\r\ncomputer idee is zonder een dossier eigenlijk niet compleet\r\ncomputer idee is door ons aan een aantal mensen binnen onze vrienden\r\ncomputer idee is dan ook onder deze groep het meest gelezen magazine\r\ncomputer idee is er op d\r\ncomputer idee is er op diverse punten beoordeeld wie de evt\r\ncomputer idee is niet afkomstig van hacks van internetaanbieders\r\ncomputer idee is een uitgave van vnu\r\ncomputer idee is jarig\r\ncomputer idee is een korte beschrijving opgenomen van mijn homepage in de categorie \"eten en drinken\"\r\ncomputer idee is op diverse plaatsen online te vinden\r\ncomputer idee is mijn vast computerblad daarnaast koop ik wel eens andere blad\r\ncomputer idee is constant op zoek naar de goedkoopste kwalitatief goede hardware\r\ncomputer idee is a dutch magazine with lots of prices\r\ncomputer idee is een serie artikelen te volgen over beeldbewerking
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...