Ga naar inhoud

Videokaart mijn pc


Anoniem2

Aanbevolen berichten

GROTE EDIT:\r\ndit spelletje bleek niet zo leuk, dus ik heb hem \'gestopt\'.. het is nu gewoon een ontopic geworden.. hij staat in verkeerde \'menu\'... Misschien kan modje hem verplaatsen..\r\n\r\nDit is m\'n 150\'ste topic waar ik reageer, dus laat \'k maar een leuke topic openen..\r\n\r\nIk zou niet weten of jullie het leuk vinden, of dat het iets is, een nieuw forum-spelletje, maar probeer het gewoon te lanceren.. Ben benieuwd, en als het niks is, dan wordt er toch niet gepost hè..\r\n\r\nRegels:\r\nIemand stelt een vraag.\r\nDiegene die deze kan beantwoorden (wel eerlijk), mag de volgende vraag stellen (hoeft niet altijd even serieus te zijn hè.. maar zo wordt \'t denk ik ook niet opgevat)\r\nLET OP: het moeten \'simpele\' vragen zijn, die 1 simpel antwoord heeft, dus NIET vragen waarvoor een topic-openen vereisd is.. gewoon eeen simpel vraagje, dat iedereen wel kan beantwoorden.\r\n\r\nLaat ik dan maar beginnen. M\'n eerste vraag:\r\n\r\n- Ik zoek een videokaart die ik 2de hands wil kopen, onder de prijs van de 30 euro. Wat is de mooiste om te kopen (WXP, 1 Ghz, 256 RAM)
Link naar reactie
Kijk de meeste vragen dioe gesteld worden zijn puur uit belang om iets te weten te komen over je pc of als problemsolver. \r\n\r\nMaar dit is wel grappig omdat het eigenlijk nix met problemen te maken heeft maar toch wel mesnen aan het denken kan zetten en goed te laten zoeken. Want eerlijk gezegd scheelt het daar wel aan hoor, als mensen niet weten hoe ze moeten zoeken is dit wellicht een manier om het te leren...\r\n\r\nBij [url]www.hajo.nl[/url] dan onder onderdelen en videokaarten dan bij gebruikt kiezen. \r\nHier haalde ik destijds mijn verblijf in nederland mijn spulletjes weg. mag dan wel geen reclame maken maar dit is echt een antwoord op jou vraag. Althans vind ik.\r\n\r\n\r\nATI Rage128 Pro, 32MB, AGP\r\n \r\n\r\n€25,00
Link naar reactie
Aangezien je niet zo\'n reclame etc. mag maken, zou je me ff willen mailen (\'k heb jouw e-mailadres niet..).\r\n\r\nAls je me ff toevoegd bij msn, of me een mailtje stuurt (zie mijn profiel), dan kan \'k hierover verder gaan.\r\nBedankt!\r\nTrouwens, let bij mijn msn op: tussen m\'n voor- en achternaam 2x een laag streepje!!\r\n\r\nAlvast bedankt!!\r\n\r\nEdit:\r\n\'k ben bang dat ik niet veel interesse heb; \'k heb nog andere mooie aanbiedingen gevonden..Tja.. ben hevig op zoek ;), maar verkoop je nog meer onderdelen? :), \'k houd van computeronderdeeltjes
Link naar reactie
Ow.. als jij dat zo belangrijkj vind, Thijs.. ik vind het geen probleem.\r\nMaar thijs, ik denk dat modje ermee eens is dat het niet de bedoeling is om via dit forum bankrekeningnummer enz. door te geven, of wel soms?\r\n\r\nDus ehm.. ik denk dat het toch beter is als het via msn/mail gaat, anders is mijn adres opeens openbaar, en zijn bankrekeningnummer ook, en da\'s ook niet de bedoeling.\r\n\r\nModje, wat vind jij daarvan?
Link naar reactie
Ik zal nooit iemand aanraden om persoonlijke gegevens uit te wisselen via het forum.\r\nIn elk geval geen adres gegevens en banknummers.\r\n\r\nWat je heel soms ziet is dat mensen een antwoord op hun computer vraag per mail willen, en dat willen wij uiteraard niet. Daar is nou juist het forum voor.\r\nMaar daar gaat het in Vmsw\'s vraag niet over dus die info zou ik verder per mail uitwisselen :wink:
Link naar reactie
[quote=Modje]Ik zal nooit iemand aanraden om persoonlijke gegevens uit te wisselen via het forum.\r\nIn elk geval geen adres gegevens en banknummers.\r\n\r\nWat je heel soms ziet is dat mensen een antwoord op hun computer vraag per mail willen, en dat willen wij uiteraard niet. Daar is nou juist het forum voor.\r\nMaar daar gaat het in Vmsw\'s vraag niet over dus die info zou ik verder per mail uitwisselen :wink:[/quote]\r\n\r\nZit niet helemaal op te letten, det wordt mail doet bij mij al een bel rinkelen, excuses...
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...