Ga naar inhoud

Offline-bestanden


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Toen het bedrijf waar ik werkte failliet ging wilde ik dat mijn computer niet meer verbonden (synchroniseren) zou zijn met de server op kantoor. \r\n\r\nOm dat te verkomen heb ik de computer van het domein losgekoppeld, maar nu kan ik al mijn oude offline bestanden niet meer bekijken. \r\n\r\nIk kan ze wel zien staan, maar niet openen. Dat komt door de snelkoppeling die ik heb aangemaakt. \r\n\r\nvroeger stonden al die bestanden waar ik dus toen offline ook bij kon gewoon in mappen onder de c-schijf, maar nu zijn die mappen weg. \r\n\r\nIk heb de computer al gerpobeerd weer lid te maken van het domein maar dat lukte nniet: misschien ook wel logisch want adners kan iedereen zo zijn pc lid maken van een domein \r\n\r\nHoe kan ik nu weer bij al mijn bestanden!!
Link naar reactie
Ja maar dat is toch raar want onder die \"Snelkoppeling Offline bestanden\"\r\n\r\nkan ik alle bestanden nog zien met alle eigenschappen:\r\n- naam\r\n- type\r\n- gewijzigd \r\n- locatie ($serverdata...... stond vroeger onder de c-schijf)\r\n- grootte ( ja zelfs dat) je zou zeggen dat als de pc de grootte weet, dat het bestand dan ook nog werkelijk bestaat\r\n\r\nAlleen als ik dus op zo\'n bestand druk, dan opent hij hem in Word, Excel, Outlook afhankelijk van het type en dan zegt hij dat het betand niet bestaat, of de naam is verkeerd , of het bestand is verplaats. Op zich logisch want die mappen zijn onder de c-schijf ook verdwenen!!\r\n\r\nIemand een oplosssing??!!
Link naar reactie
Offline files staan volgens mij in C:\\windows\\CSC (een verborgen map). Kijk eens wat er gebeurt als je ze vanaf die locatie kopieert en eventuele read-only vlaggetjes weghaalt.\r\n\r\nAls ze daar niet staan, dan denk ik dat ze weg zijn. Jouw redenering (zichtbare eigenschappen) klopt in ieder geval niet, die data staan in een database file.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...