Ga naar inhoud

Wie kijkt er naar "Big Brother"?


Anoniem2

Aanbevolen berichten

In de USA zeggen ze toch altijd:\r\n[b]\'Big Brother is watching You\'[/b]\r\n[img]http://courageworld.ch/images/PIC1/armyuss.jpg[/img]\r\n\r\nMaar ik \'watch\' dus duidelijk niet Big Brother.\r\n\r\nIk heb wel de eerste serie \'gewatched\', maar daarna bijna niet meer. Toen was het nieuw, ook voor de mensen in het huis. Daarna wist men al \'wat er komen ging\' en hoe ze zich moeten gedragen. Serie twee was veel minder en van serie drie heb ik misschien drie halve afleveringen gezien.\r\n\r\nIk weet uit de krant dat er een zwageren h**r in zit, maar anders wist ik niet eens dat het weer begonnen was, laat staan wie er nu inzitten. Waarschijnlijk een hoopje zielige \'personen\' waarvan hun sociale leven zo overhoop ligt, dat dit de enige manier is om aandacht te krijgen.
Link naar reactie
Ik heb heel af en toe gekeken, tot nu toe 2x en ook maar eventjes, geen hele aflevering lang.\r\nDat soort programma\'s heb ik ondertussen wel gezien, het is niet zo dat ik daarom een emmer zou moeten hebben maar vind het gewoon niet meer interessant/leuk.\r\nGTST kijk ik overigens nooit naar, de vrouw ook niet. Doe mij maar \'n stevige actiefilm of Discovery History ofzo.:D
Link naar reactie
Ik heb totaal 1 programma gezien.. leek wel leuk, laten nog een half (o ja.. ff voor de duidelijkheid: 1½ heb ik gezien.. :P); maar toen begon het me al te vervelen.\r\n\r\nJa.. Discovery heeft altijd wel wat leuks, echter vind ik veel herhalingen + irritante reclame (vind ik dan) soms storend, maar ach; de programma\'s zijn goed!\r\nGTST soms.. bevalt me soms wel :)
Link naar reactie
Heel af en toe kijk ik wel even (de live uitzending) samen met mijn vrouw. Maar om nu te zeggen dat ik het beslist moet zien, nee, verre van dat. Ik heb wel wat beters te doen (internetten, downloaden, forum :lol: ). De eerste serie heb ik wel gezien, de tweede gedeeltelijk en verder bijna niets meer.\r\n\r\n@Animal\r\nGTST heb ik dus nog nooit gezien en ik zal er ook nooit naar kijken.\r\nEn ja, ik ben een man maar toch kijk ik niet. Dat durf ik met de hand op mijn hart te zeggen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...