Ga naar inhoud

Scheikunde experiment (niks met computers)


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Dit heeft niks met computers te maken, maar ik geloof dat je bij het café alles mag vragen, of heb ik het nou fout.. Zeg het anders maar, dan haal ik dit wel weer weg.\r\n\r\nMaar m\'n vraag is eigenlijk; \'k heb een leuk programmatje gedownload waarmee je heel veel leuke stoffen hebt, en eigenlijk zo\'n beetje een heel scheikunde-labaritorium hebt... echter heb ik een probleem: \'k weet niet wat leuk is om te doen ;)\r\n\r\nJe hebt allerlei stoffen ter beschikking, je kan zien wat er gebeurt, en je kan doen wat je in het echt ook kan doen, nu is mijn vraag, wat ZOU ik doen.\r\n\r\nWeet iemand nog iets leuks te mengen of doen?\r\n\r\nOf probeer het anders zelf eens;\r\n[url]http://www.crocodile-clips.com/index.htm[/url]\r\nVeel plezier!
Link naar reactie
[quote=Thijs]Ik zou nu allemaal toffe dingen moeten vertellen aangezien ik een chemie opleiding volg, maar val een beetje stil.\r\n\r\nConclusie: onderwijs is niet leuk[/quote]\r\nIk vind leren altijd leuk. (althans nu).\r\nJe moet ook de voordelen van het onderwijs zien.\r\nToen ik jong was, vond ik naar school gaan ook niets. Later heb ik er spijt van gekregen en vele uren \'s avond moeten studeren.\r\nMaar ik begrijp wat je bedoeld. ;-) \r\nSterkte. ;-)
Link naar reactie
[quote=kater][quote=Thijs]Ik zou nu allemaal toffe dingen moeten vertellen aangezien ik een chemie opleiding volg, maar val een beetje stil.\r\n\r\nConclusie: onderwijs is niet leuk[/quote]\r\nIk vind leren altijd leuk. (althans nu).\r\nJe moet ook de voordelen van het onderwijs zien.\r\nToen ik jong was, vond ik naar school gaan ook niets. Later heb ik er spijt van gekregen en vele uren \'s avond moeten studeren.\r\nMaar ik begrijp wat je bedoeld. ;-) \r\nSterkte. ;-)[/quote]\r\n\r\nVind m\'n opleiding best leuk hoor! Bedoel alleen te zeggen dat ze je niet van die dingen leren die egt superleuk zijn enzo. Van die superleuke reacties, precies wat ik eerder in dit topic noemde.
Link naar reactie
Het spijt me dat ik zo laat pas reageer, dat komt omdat ik nu net terug kom van een weekendje Breda... Allemaal reuze bedankt voor jullie posts, en já, je kan zeker een bom maken, en néé, je kan geen cocktail maken (misschien wel een molotov ofzo)..\r\n\r\nNogmaals bedankt, en de link:\r\n[url]http://www.crocodile-clips.com/demo_download.do?id=44[/url]\r\n\r\nHelaas moet je wel registreren, maar da\'s kort, en je kan het gelijk gebruiken, ikzelf heb het gedaan, en geen SPAM o.d. gekregen; alleen het hoogst-nodige.\r\n\r\nNogmaals bedankt!
Link naar reactie
Ehm.. ik vind het echt HELEMAAL GEEN PROBLEEM (dus vat het echt niet verkeerd op), maar meer: ik denk dat weinig mensen het hier lezen, Navy. Dit is natuurlijk een leuke mededeling (vooral voor computer-forum), maar het is meer op een topic waar weinig mensen naar dit soort berichten zoeken.. (eerlijk: \'k vind het niet erg).\r\n\r\nFijn van de nieuwe PC (had je het al eerder over, geloof ik) ;-) , heb je hem toch.\r\nWat voor een computer is het geworden? Adresboek + favorieten, da\'s zo overgezet (adresboek > reservekopie, favorieten > ff op diskette/cd). (ow.... e-mail, ka ook).\r\nINTERNET SNELLER DOOR NIEUWE PC?? Zo.. dat vind ik nogal vreemd, meestal is de VERBINDING een probleem, maar de pc? :-O Blijkbaar was hij echt aan vernieuwingen toe.. hopelijk kan hij dan nu weer even mee ;-) .\r\n\r\nNavy, veel plezier met je nieuwe computer!
Link naar reactie
[quote=Navy]Zo. Even een dienstmededeling:\r\nIk kom nu tot u met mijn nieuwe PC! Alles erop wat ik gewend ben, alleen adresboek en favorieten nog. Die staan in een mailtje op de zaak dus morgen even terugsturen. (Zat geen brander in de oude PC).\r\nNu lijkt zelfs het internet een héél stuk sneller![/quote]\r\n\r\nIn de haast het verkeerde topic gekozen Navy?
Link naar reactie
[quote=reintje][quote=Navy]Zo. Even een dienstmededeling:\r\nIk kom nu tot u met mijn nieuwe PC! Alles erop wat ik gewend ben, alleen adresboek en favorieten nog. Die staan in een mailtje op de zaak dus morgen even terugsturen. (Zat geen brander in de oude PC).\r\nNu lijkt zelfs het internet een héél stuk sneller![/quote]\r\n\r\nIn de haast het verkeerde topic gekozen Navy?[/quote]\r\n\r\nJa dus! :roll: Ik was wat je noemt de draad kwijt!
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...