Ga naar inhoud

Wat vind jij nou echt slechte muziek.


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Mijn top 5 van allerslechtste muziek:\r\n1. Celine Dion\r\n2. Celine Dion\r\n3. Celine Dion\r\n4. Celine Dion\r\n5. al die andere gilw**ven die denken dat ze emotioneel zingen door met grote uithalen zo hard mogelijk te schreeuwen in suikerzoete, glazuurvernietigende \"ballads\", dus ik heb het over de Mariah Carey\'s, Whitney Houston en allerlei RnB zangeressen.\r\n\r\nOp plaats 5 dus ook al die RnB zangers als R. Kelly, Boyz II men, want dat zijn ook gewoon meisjes.
Link naar reactie
Waar ik vooral een hekel aan heb zijn die bikini clips +o( Maakt niet meer uit wat voor muziek erbij gezet wordt als het er maar ranzig uitziet... :-S Verschrikkelijk vind ik dat.\r\nIs misschien niet helemaal waar dit onderwerp over gaat maar de \"muziek\" die daarbij hoort vind ik verschrikkelijk... dus toch ook weer wel ontopic (proud) \r\n\r\nEn Mariah Getverderrie, daar kan ik ook niet tegen. Precies zoals Avv omschrijft.\r\n\r\nEn nog veel meer. Het schiet me ff niet te binnen, kom er op terug ;-)
Link naar reactie
De eentonige dreun van house;\r\nVerder: Jantje; Frans Bauer; André Hazes en verder iedereen die het klaarspeelt om Nederlandstalige muziek zo te verkrachten. :-S \r\n\r\nAls er in een film in nachtclubs wordt gezongen draai ik het geluid ook altijd helemaal uit; want daar word ik écht niet goed van: zo fantasieloos en slaapverwekkend, brrrrrrrr.....\r\n\r\nEn inderdaad: schreeuwen is geen zingen, dus voeg die Celine, Whitney enz. er ook maar aan toe. (N) \r\n\r\nVoor de rest is het aardig te verdragen. (proud)
Link naar reactie
  • 4 weken later...
Hardrock (herrie en geschreeuw maar zit nog -iets- van muziek in), hardcore, de meeste hiphop allemaal bagger. Dat electronisch gedoe ehmz... deh.. hoe heet dat nu ook alweer? Ahja, techno, en wave is ook niks. En dan die \"muziek\" wat je vaak in die langsrijdende auto\'s hoort, geen muziek maar hoofdzakelijk alleen maar boem boem boem, boemboem, boem boem (de bass dus).\r\nKlassiek en opera vind ik ook niet mooi, maar is tenminste wel nog muziek.\r\n\r\nMaar het echt allerergste vind ik rap. Dat is geen zingen meer maar gewoon lullen met een achtergrondmuziekje. Dat noem ik geen muziek en het rappen zelf klinkt in de meeste gevallen ook vreselijk eentonig.
Link naar reactie
[quote=BlackTiger]Hardrock (herrie en geschreeuw maar zit nog -iets- van muziek in), hardcore, de meeste hiphop allemaal bagger. Dat electronisch gedoe ehmz... deh.. hoe heet dat nu ook alweer? Ahja, techno, en wave is ook niks. En dan die \"muziek\" wat je vaak in die langsrijdende auto\'s hoort, geen muziek maar hoofdzakelijk alleen maar boem boem boem, boemboem, boem boem (de bass dus).\r\nKlassiek en opera vind ik ook niet mooi, maar is tenminste wel nog muziek.\r\n\r\nMaar het echt allerergste vind ik rap. Dat is geen zingen meer maar gewoon lullen met een achtergrondmuziekje. Dat noem ik geen muziek en het rappen zelf klinkt in de meeste gevallen ook vreselijk eentonig.[/quote]\r\nKun jij wel zingen? :-P \r\nHet geheim van veel muziek, en eigenlijk al zolang mensen muziek maken is dat zo, is herhaling. Op de een of andere manier werkt dat in op je hersens en je kunt er rustig, wild, in trance van raken. Kijk maar naar de hedendaagse en vroegere \"primitieve\" volken. Vandaag de dag zie je het nog steeds: met name de muziek dus die jij niet mooi vindt. Ik vind ook lang niet alles mooi, maar ik kan heel veel verschillende muziekgenres waarderen, wat niet hetzelfde is als mooi vinden(!). Uitzondering: grunge, black metal, death metal en aanverwante. Dat is mij een hele stap te ver.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...