Ga naar inhoud

Geef me een pic


Anoniem2

Aanbevolen berichten

  • Reacties 2,7k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • Anoniem2

    2668

Even off topic:\r\nikkeweetniet, garantie is dan wel 3 weken verlopen, maar dat ontslaat de verkoper niet van zijn verplichtingen! Ik weet niet hoeveel garantie je had, maar je mag, zo staat in de wet(!), bepaalde verwachtingen hebben van een product. Bijvoorbeeld moet een beetje printer minimaal 5 jaar meegaan. Als de garantie na 1 jaar afloopt moet de verkoper de zaak repareren voor 20% van de werkelijke kosten als de zaak direct erná stuk gaat. Kijk [url=http://www.staiksterk.nl/staiksterk]hier[/url] maar eens! Succes!
Link naar reactie
[Off-topic]\r\n\r\n[quote=ikkeweetniet]He bedankt voor je info ....ok al is het even off topic maar neem aan dat men dat niet erg vindt want de oliebollen zijn immers nog niet op ;-) \r\nMijn printer is dus net iets meer dan een jaar oud :-S[/quote]\r\nHetzelfde had ik met mijn computer. Eerst wilden ze niets vergoeden of vervangen, maar toen ik over de consumentenbond begon kreeg ik alles gratis. (A) Dus ze weten best wel hoe het hoort...\r\n\r\n[/Off topic]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...