Ga naar inhoud

Geef me een pic


Anoniem2

Aanbevolen berichten

  • Reacties 2,7k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • Anoniem2

    2668

  • 2 weken later...
[IMG]http://mobiset.ru/photos/2007/december/13/mobile_million/014.jpg[/IMG]\r\nWie nog een miljoentje heeft liggen, kan kiezen voor deze zeldzaam dure telefoon. Inmiddels is de Goldvish beroemd om zijn prijs en heeft daarmee zelfs een notering in het Guiness Book of Records. Het mobieltje is helemaal van goud gemaakt en versierd met 1800 diamanten. Van de drie exemplaren die er gemaakt zijn, is er inmiddels een verkocht aan een Russische zakenman. Die gaf het ding als cadeautje aan zijn vrouw. Dat is weer eens wat anders dan een bosje bloemen of een doos bonbons!\r\n\r\nEh mag ik dan een goede nachtrust?
Link naar reactie
[img]http://www.news.com.au/common/imagedata/0,,5544174,00.jpg[/img]\r\n\r\nUitgeputte meerval probeerde basketbal in te slikken\r\nEen paartje dat een wandeling rond een meer in de buurt van Sydney maakte deed een bizarre ontdekking. Een basketbal die rond dreef bleek een staartje te hebben, een flinke staart. Schijnbaar had een grote meerval de bal aangezien voor een smakelijk hapje en was na langdurige pogingen de bal te verorberen volkomen uitgeput. En nog wilde hij niet loslaten, meldde de Australische Daily Telegraph. Na het maken van een foto improviseerde het stelletje een reddingsplan voor de vis dat hoofdzakelijk bestond uit het lek steken van de bal waarop de vis het ruime sop koos.\r\n\r\nIk wil graag zien Schoonmoeder met zadel op de rug.\r\n\r\nHdektep ik zie geen plaatje?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...