Ga naar inhoud

Laptop verbinden met Sitecom wireless router


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Beste mensen,\r\n\r\nik heb gisteren bij de Mediamarkt een Sitecom wireless network broadband router 54g gekocht.\r\nIk dacht dat het makelijk zou zijn om hem op mijn laptop aan te sluiten, maar niet dus!! Mijn situatie:\r\n- Wanadoo Broadband basic\r\n- Sony Vaio laptop met Wi-fi\r\n- Sitecom wl-114\r\n\r\nWie kan mij helpen?\r\nIk wil GEEN PC ertussen hebben!\r\nAls ik hem moet instellen krijg ik wel het scherm via 192.xx.x.x.x etc\r\nMaar als ik mij wil verbinden met internet geeft i geen signaal.\r\nHELP!!\r\nAlvast bedankt,\r\nPatrick
Link naar reactie
na 192.168.123.254 ingetikt te hebben kom je in het router menu.\r\nMet admin kom je erin.\r\nDan ga naar \"Primery setup\" waar je bij lan ip adress 192.168.123.254 hebt staan\r\nBij host name het nummer of in combinatie met cijfers die je van je provider gekregen hebt, bij mij is dat bij @home cm93345-a\r\nBij clone mac moet er ook een nummer staan, zoniet klik je \"clone mac\"\r\nIk heb \"renew IP forever\" aangevinkt.\r\n\r\ntoen ik de wifi stick erinduwde op de laptop vroeg de computer automatisch naar software (driver) daarvoor doe je de cd erin die je bij je router gekregen hebt.\r\nOok moet je deze eerste test uitvoeren vlakbij de router zodat je zeker weet dat alles werkt en daarna ga je pas kijken hoever je met dat ding kunt gaan voor het signaal te slecht word.\r\nIk hoop dat je hier iets aan hebt,
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...