Ga naar inhoud

router instellen voor pc en laptop hoehoe


Anoniem2

Aanbevolen berichten

hoe stel ik de router/modem in voor het internetten op mijn pc via utp-kabel en draadloos op mijn laptop.\r\nmijn routermodem is een belkin adsl-modem met wireless G-router.\r\nwie kan mij helpen met de juiste instellingen en/of aan een nederlandse handleiding.\r\nalvast bedankt en jongens en klein beetje spoedwant ga binnenkort\r\nop vakantie en wil wel kunnen draadloos internetten met de laptop.\r\n\r\n\r\ngroetjes jopie
Link naar reactie
@grizzly180: spoed :-@ ? Moet je iemand inhuren en er voor betalen. Hier zijn het vrijwilligers, en dan heb je maar geduld te hebben tot iemand tijd voor je vrijmaakt. \r\n\r\nEn hoe denk je hulp te krijgen? De enige bruikbare informatie die je geeft is dat je een Belkin router hebt. Je zegt niet welke internetprovider, welk modem+type, welk type belkin, hoe is het netwerk ingesteld, Windows versie etc.\r\n\r\nEens kijken of de kristallen bol het nog doet. |-)
Link naar reactie
info over het netwerk.\r\n\r\nadsl aansluiting annex a = analoog\r\nbelkin adsl modem en wireless G-router ineen\r\ninternetprovider: planet internet\r\noperating system: windows xp prof.\r\n\r\nwat wil je nog meer weten?\r\nen wat bedoel je hoe het netwerk ingesteld staat.\r\nik internet nu met het originele modem van planet internet.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...