Ga naar inhoud

thuis netwerk probleem


Anoniem2

Aanbevolen berichten

hallo mensen\r\n\r\nik heb thuis een netwerk met 2 draad computers en 1 draadloze computer, deze computers hangen allemaal aan een linksys wireless b/g router.\r\nhet probleem is dat de 2 draad computers elkaar wel zien en ook de draadloze computer, alleen dat de draadloze computer niets ziet.\r\ndeze kan zelfs als ik bij mijn netwerklocaties op \'zoek naar computers in werkgroep\' druk hij zegt dat het netwerk niet beschikbaar is.\r\n\r\nde werkgroep naam is wel correct, die heb ik gecheckt.\r\n\r\nen ook kan ik wel verbinding krijgen met de router want ik kna wel op internet.\r\n\r\nheeft iemand een oplossing??\r\n\r\nmvg Spike
Link naar reactie
[offtopic]\r\n[quote=spike]jah dat snapte ik net wel richt ;-) :-P maar toch bedankt.\r\n\r\nik gebruik microsoft XP home edition.[/quote]\r\n ff zeker weeten :-P [/offtopic]\r\n\r\nmaar je moet op beide pc\'s dezelfde gebruikers met zelfde rechten en zelfde wachtwoord (ik had voor limited user gekoosen) , of er nog meer gebruikers zijn maakt niet uit denk ik, ook moet je bij je firewal (zonealarm tenminste wel) trusted zone vrijgeven
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...