Ga naar inhoud

Explorer reageert niet. computer ligt plat


Aanbevolen berichten

Ik ging mijn spyware unistalleren en toen ging er eentje moeilijk doen (sidefind ofzo) en die heeft ervoor gezorgd dat heel mijn computer plat ligt. \r\nIk heb windows 98 SE en uninstalleerde het programma gewoon via het configuratiescherm. Toen zag ik ineens alle programma\'s uit de lijst \"software\" verdwijnen...en alles op mijn desktop ook. Dus ik druk als een gek op restart computer.\r\ntoen hij bijna was opgestart kreeg ik ineens de windows setup, moest ik allerlei dingen accepteren en de windowscode opnieuw invoeren. Dus ik deed dat. En nu zegt ie telkens als ik mijn computer opstart, en ik zie de achtergrond al, dus hij is bijna klaar met opstarten......explorer reageert niet, en dan doet ie niks meer.Dan blijft ie staat op de achtergrond zonder verder iets te doen. Ik kan helemaal nik meer!\r\n\r\nWie kan mij helpen??\r\n\r\nGroeten Jasper
Link naar reactie
Volgens mij heb je hier te maken met een virus.\r\nIk weet niet precies wat die spyware die je hebt verwijderd precies doet, maar dit is ongetwijfeld het werk van een virus.\r\n\r\nStart eens op in de Veilige Modus en laat je viruscanner eens zoeken naar virussen.\r\n\r\nVerder had je beter niet de computer kunnen laten herstarten, want: daardoor maak je de ellende er alleen maar erger op.\r\nOp die manier kunnen er juist essentiële systeembestanden verloren gaan.\r\nDaarom beter even schijfcontrole/schijfdefragmentatie draaien.
Link naar reactie
Inderdaad een virus.\r\n\r\n[url]http://labs.paretologic.com/spyware.aspx?remove=SideFind[/url]\r\n\r\n[url]http://primehostreviews.com/xoft-spy.htm?OVRAW=sidefind&OVKEY=sidefind&OVMTC=standard[/url]\r\n\r\nHet is tegen mijn principes, maar hier denk ik dat je er niet meer aan ontkomt om opnieuw te installeren. \r\nJe zou windows, vanuit DOS, nog een setup kunnen laten doen. Maar als dat al lukt, zijn je andere programma\'s toch ook beschadigd.\r\n\r\nGroeten.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...