Ga naar inhoud

java classes, mp3 heel windows 98


Aanbevolen berichten

Hallo allen,\r\n\r\nIk had Windows 98 2e editie, ik wilde een popup software verwijderen in t configuratiescherm. Ik weet niet precies wat er is gebeurd, maar alles was verwijderd, toen ik het opnieuw opstartte moest ik het product key van win 98 2e editie opnieuw intikken, dit had ik niet. Dus ik heb nu windows 98 (geen 2e editie) opnieuw erop gezet.\r\n\r\nTijdens het installeren kreeg ik een foutmelding dat JAVA CLASSES niet kon worden geinstalleerd. Wat moet ik hieraan doen, wat is het gevolg hiervan. Kan iemand mij aub helpen met dit. Want ik heb t gevoel dat niet alles werkt, hotmail.com kan ik niet eens normaal bekijken, ik zie geen plaatjes. Op andere sites wel. Kan iemand mij AUB helpen? Dank u.\r\n\r\nNog iets, al mijn mp3 liedjes staan wel op mijn harde schijf, maar niet als een MP3. Hoe krijg ik dit terug als een MP3. Moet ik realplayer bijvoorbeeld installeren? Zodat het vanzelf een MP3 wordt?\r\n\r\nPLEASE HELP ME !!!!!\r\n\r\nGreetz, \r\n\r\neen jongedame die in nood zit !! haha
Link naar reactie
Dat java-probleem is wellicht op te lossen door de nieuwste java-versie van Sun te downloaden op [url]http://jdl.sun.com/webapps/download/AutoDL?BundleId=10156[/url]\r\n\r\n\r\nVoor je mp3\'s: Installeer de nieuwste Windows Media Player (al dan niet via Windows Update). Start na installatie de nieuwe Windows Media Player, en geef tijdens de configuratie-instellingen aan dat mp3\'s moeten worden geopend met WMP (je krijgt hiervoor een wizard de eerste keer dat je WMP start).\r\n\r\nsucces
Link naar reactie
Ik vind het een vreemd verhaal, maar je hebt toch al win98 opnieuw geïnstalleerd zoals ik begrijp.\r\nVoor de rest is het antwoord van TarUnited prima, en ik wil er aan toevoegen dat je NOOIT RealPlayer moet installeren en die QuickTime rommel moet je ook niet instaleren.\r\nAlthans ... zeker niet de originele versie, daar wordt je computer niet beter van.\r\n\r\nVoor de betere versie\'s even Googlen met de zoekopdracht \"Edskes\"\r\n\r\nEn dan vindt je bijvoorbeeld [url]http://home.hccnet.nl/h.edskes/codecpack.htm[/url]
Link naar reactie
[quote=TarUnited]Dat java-probleem is wellicht op te lossen door de nieuwste java-versie van Sun te downloaden op [url]http://jdl.sun.com/webapps/download/AutoDL?BundleId=10156[/url]\r\n\r\n\r\nVoor je mp3\'s: Installeer de nieuwste Windows Media Player (al dan niet via Windows Update). Start na installatie de nieuwe Windows Media Player, en geef tijdens de configuratie-instellingen aan dat mp3\'s moeten worden geopend met WMP (je krijgt hiervoor een wizard de eerste keer dat je WMP start).\r\n\r\nsucces[/quote]\r\n\r\nHi TarUnited,\r\n\r\nThanks voor je advies. Als ik het wil downloaden, dan krijg ik een foutmelding: \"Kan niet downloaden van Internet-locatie van sdlc-esd.sun.com\r\n\r\nDe gedownloade gegevens zijn niet beschikbaar. Dit kan het gevolg zijn van instellingen van de beveiliging of van de taal of omdat de server het betreffende bestand niet kan ophalen.\"\r\n\r\nWeet je wat dit betekent, kan jij mij alsjeblieft mee helpen?\r\nThanks.\r\n\r\nGreetz,\r\n\r\nAnguz
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...