Ga naar inhoud

irritante KPN reclame (met nadruk op KPN).


Aanbevolen berichten

Kater ik ben het met je eens. Ik wilde van ISDN naar analoog, je wil niet weten wat voor een heisa dat dit is, dit willen ze alleen doen als ik adsl van de lijn haal.\r\nZelfs als ik een nieuwe analoge lijn wil laten aanleggen en dan iets van tevoren mijn ISDN opzeg, kan ik niet eens mijn nummer behouden, dat kan alleen bij migratie van isdn naar analoog en dat betekent dus 2-3 weken zonder internet.\r\nHet kan veel sneller en eenvoudiger, maar daar willen ze gewoonweg niet aan.\r\n\r\nArrogantie ten top want ze vertellen gewoon \"technisch niet mogelijk\" terwijl het technisch heel goed mogelijk is. Laat ik mijn internet provider namelijk een nieuwe analoge lijn trekken met Voip of Vodsl dan kan ik wel mijn telefoonnummer porteren, en de provider wist me ook te vertellen dat een migratie van ISDN naar analoog ook veel sneller technisch mogelijk was (hooguit enkele dagen), daar hadden ze ook ervaring mee, maar KPN wil er gewoon niet aan.\r\n\r\n@Sjouwer: Klopt er is al een topic over die reklame, maar ik denk dat Kater een nieuw topic heeft aangemaakt om zijn beklag eens te kunnen doen over kpn. Zoniet, dan zitten we hier inderdaad verkeerd.:)
Link naar reactie
Helemaal mee eens.\r\nToen ik van ISDN naar ADSL analoog wilde gaan, heeft dat ook veel tijd en problemen gekost.\r\nToen ik van ADSL naar Kabel ging, moest ik april abonnement ADSL betalen, terwijl het abonnement per 31 maart eindigde. Ze zeiden, je krijgt het een maand later weer terug.\r\nNou ik ga volgende maand 100% over op Casema en dag KPN.\r\nIk weet dat alles voor en nadelen heeft, maar mijn internet via Casema loopt perfect en bij meting met een kennis die ADSL heeft, blijkt mijn goedkoper verbinding iets sneller te zijn.
Link naar reactie
Ik wil ook niets meer met KPN te maken hebben. Bellen doe ik al middels 1649 en 1601 dus eigenlijk betaal ik alleen nog vast recht aan kpn en eventuele 09xx nrs. die ik bel.\r\nADSL heb ik van Tweakdsl, goede service, niks limieten, stabiele verbinding en GRATIS helpdesk, niks te x centen per minuut en dan ook nog ondeskundige lui aan de lijn krijgen. Die mensen van Tweak weten tenminste waar ze over spreken die zijn technisch goed onderlegt.\r\nNa de vakantie ga ik kijken voor die omzetting, dan toch maar voip of vodsl met behoud van nummer en dan ben ik die KPN helemaal kwijt. Bah wat is dat een flut organisatie geworden.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...