Ga naar inhoud

PC herstart steeds


Aanbevolen berichten

Hallo, een andere pc herstart steeds na het opladen van windows XP.\r\nSafety modus gaat niet en als je Automatisch opnieuw starten bij systeemfout uitschakelen probeert dan geeft hij deze foutmelding:\r\nSTOP: c0000135 {Kan onderdeel niet vinden}\r\nDeze toepassing kan niet worden gestart omdat MSVCRT.DLL niet kan worden gevonden. Het opnieuw installeren van deze toepassing kan dit probleem oplossen.\r\nAlle andere fouten die op sites staan geven dit is als oplossing, terwijl het bij mijjuist het probleem is. Dat dll bestaat, want met de opstart-cd die erbij geleverd is kan je in dos de mappen bekijken en dan zie je een bestand MSVCRT40.DLL.\r\nHoe krijg ik de computer weer aan de praat? Alle oplossingen verwijzen naar dit; [url]http://support.microsoft.com/kb/885523[/url]\r\nKunnen jullie me zo snel mogelijk helpen? Oja, formateren kan niet want er is nooit een opslag van bestanden gebeurt en deze zou ik graag nog afhalen... Hoe start je hem op?\r\n\r\nAcer Aspire T120E-S96G\r\nXP Home Edition\r\n\r\nDank
Link naar reactie
bedankt voor je hulp, maar hoe start ik de pc zelf op?\r\nDeze herstart na het icoontje van windows XP, hoe krijg ik hem aan de praat? Ik heb geen windows XP cd, die was voorgeïnstalleerd...\r\nIk heb wel een opstart-cd van acer, maar die laat de pc opstarten in dos en ik kan daar niets doen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...