Ga naar inhoud

MSN vergeet dingen


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Als ik bij mijn 2de MSN inlog, en eventueel wijzigingen aanbreng (zoals het toevoegen van een persoon, of het veranderen van naam o.d.) dan \'vergeet\' deze het de volgende keer inloggen.\r\nDit probleem doet zich echter niet voor bij mijn standaardaccount (zie mijn profiel). In mijn voorkeuren (MSN plus) en bij mijn standaard-opties kan ik niks vinden wat dit kan veroorzaken.\r\n\r\nWie weet hoe ik dit probleem kan oplossen??\r\nAlvast bedankt
Link naar reactie
Zover ik weet heb ik dat nooit gedaan, ook heb ik nooit een plug-in gedownload.\r\nEchter heb ik wel MSN Plus, maar daar heb ik op een andere pc geen last van.\r\n\r\nIets raars: als ik naar een ander account ga, dan heeft die msn wel alle adressen die ik ingevoegd heb. Oftwel: in mijn account op deze pc staat er maar 1 msn-adres. Bij het account van iemand anders, of een andere pc o.d. doet hij het wel, en daar staan ze zelfs allemaal genoemd. Net alsof mijn account niet ziet dat er meerdere mensen zijn ingevoegd ofzo... Waarschijnlijk ligt het aan mijn inlogaccount (van windows, niet van msn hè).
Link naar reactie
k word zo wie zo helemaal debiel van die dubbele MSN. Heb hier een XP Media center machine staan met een MSN 6.2 versie. \r\nWaar ik dus na de installatie ervan een melding kreeg met, \"er is een nieuwe update voor MSN\" , en of ik deze wel wilde installeren. \r\nDus de MSN 7.0 versie. Geïnstalleerd. En telkens krijg ik nu de meldingen als ik de pc opstart met MSN 7.0 dat ik reeds aangemeld was en \r\ndat ik afgemeld word. Dit is dus de MSN 6.2 versie die dus aangemeld stond. \r\n\r\nTevens word ik geteisterd door telkens de melding dat er een nieuwe versie, en als ik er op druk, gebeurt er nix. \r\n\r\nOm te keren naar jou probleem VMSW. Ik denk dat het verstandiger is om net als ik Trillian te gebruiken. Dit is ook een \r\nmessenger server. Maar hier kan je dus verschillende MSN, ICQ, YAHOO instellen en gebruiken. En je hebt daar ook niet al \r\ndie maffe vergeet achtige dingen van Microsoft. \r\n\r\nHet is maar een idee, maar hier kan je hem weghalen die Trillian \r\n[url]http://www.tucows.com/preview/193885[/url]
Link naar reactie
Die nieuwe-versie melding kun je oplossen door [b]zelf[/b] de nieuwste versie van de site van Microsoft te downloaden en installeren.\r\n\r\nNadeel van trillian is dat je eigenlijk alleen nog maar kan chatten. Alle extra\'s in msn messenger (spelletjes etc.) kun je in trillian niet gebruiken. \'t Is maar dat je \'t weet...
Link naar reactie
[quote=TarUnited]Nadeel van trillian is dat je eigenlijk alleen nog maar kan chatten.[/quote] Is dat ook niet waar een chatprogramma voor bedoelt is? :? MSN krijgt naar mijn smaak te veel onzinnige functies.. Wat heb je nou aan een vibrerend venster? Of die irritante winks! Nog zoiets! Wie wil nou een schermvullend, resources vretend en lawaai-makend onzin filmpje in een chatprogramma? Daarnaast schijnen een aantal van die \"oh zo leuke\" functies gevaarlijk te zijn voor de gezondheid van je computer. Bij een grote bestandsoverdracht (neem >10 Mb in gedachten) schijnt iemand die er verstand van heeft het bestand te kunnen onderscheppen, na eigen smaak aanpassen (bijvoorbeeld een viruscode er in verwerken) en door laten stromen... Nee, dàt is leuk! :D :?
Link naar reactie
[quote=benedykt]MSN krijgt naar mijn smaak te veel onzinnige functies.. Wat heb je nou aan een vibrerend venster? Of die irritante winks! Nog zoiets! Wie wil nou een schermvullend, resources vretend en lawaai-makend onzin filmpje in een chatprogramma? [/quote]\r\nDat is jouw mening. Niet dat ik die opties bijster nuttig vind, maar dat terzijde. Er zijn mensen die die opties \"niet kunnen missen\", en ik wilde alleen ff mededelen dat Trilian daar niet over beschikt. Dan kan iedereen z\'n eigen conclusie trekken.\r\n\r\n[quote=benedykt]Bij een grote bestandsoverdracht (neem >10 Mb in gedachten) schijnt iemand die er verstand van heeft het bestand te kunnen onderscheppen, na eigen smaak aanpassen (bijvoorbeeld een viruscode er in verwerken) en door laten stromen... Nee, dàt is leuk! :D :?[/quote]\r\nAls dat al het geval is, gebeurt dat ook als je Trillian gebruikt, aangezien ook dat programma op dezelfde manier (lees: via hetzelfde protocol) als MSN Messenger bestanden overdraagt. Of dat leuk is? Nee, maar een goede virusscanner doet wonderen ;-)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...