Ga naar inhoud

Oranje dochter


Aanbevolen berichten

Even [On Topic] in [Off Topic] :::\r\n\r\n[quote=Fok.nl]Prinses Máxima is vanmiddag om 14.40 uur bevallen van een dochter. Het prinsesje, waarvan nog niet bekend is hoe ze gaat heten, is de derde in lijn van troonopvolging. Dat heeft de Rijksvoorlichtingsdienst (RVD) gemeld. Máxima werd vanochtend om 9 uur al opgenomen in het Bronovo-ziekenhuis in Den Haag. Ze was pas voor half juli uitgerekend, maar volgens de RVD maken moeder en dochter het goed.\r\n\r\nTijdens de bevalling was kroonprins Willem-Alexander in het ziekenhuis aanwezig. Koningin Beatrix kon niet op tijd ter plaatse zijn, maar zou direct na de geboorte naar het ziekenhuis vertrokken zijn.\r\n\r\nHet pasgeboren meisje heeft een lengte van 50 centimeter, en weegt 3490 gram. \"We hebben er weer een prachtige en gezonde wolk van een dochter bij\", aldus kroonprins Willem-Alexander. Catharina-Amalia, de eerste dochter van het prinselijk paar, werd in december 2003 geboren.\r\n\r\nUpdate 15.48 uur\r\nGynaecoloog M. Smeets en kinderarts J. Kreijnen-Meinesz stonden Máxima bij de bevalling terzijde, net zoals bij de geboorte van Amalia. Het nieuwe prinsesje wordt om 16.30 uur door vader Willem-Alexander aan de media, en dus aan het volk, getoond.\r\n\r\nUpdate 16.24 uur\r\nDe ouders van Máxima, Jorge en María Zorreguieta, zijn inmiddels in het Bronovo-ziekenhuis gearriveerd. Opa en oma hadden kleindochter Amalia bij zich. Koningin Beatrix was onderweg naar Den Haag na een bezoek aan Duitsland, en is nog niet bij het ziekenhuis aangekomen. Premier Balkenende heeft omstreeks 16.10 uur prinses Máxima en prins Willem-Alexander gefeliciteerd met de geboorte.\r\n[size=1]Bron: Fok.nl[/size][/quote]\r\n\r\nGefeliciteerd (B)
Link naar reactie
[quote=volley]Ja, jemig zeg......redder in nood........daar word ik, genaamd Jantien, even vrolijk van!Wil je mijn naam nooit meer vergelijken met Klara??? Of beledig ik nu iemand die ook Klara heet?? (Grapje)[/quote]\r\n\r\n :-$ Sorry. Zal het nooit meer doen.\r\nIk snap dat ik Klara diep beledigd heb door dat te posten :mrgreen:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...