Ga naar inhoud

Multi Session dvd niet meer leesbaar


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Hallo,\r\n\r\nEen tijdje geleden heb ik mijn pc opnieuw geïnstalleerd. De bestanden die ik graag bewaren wilde heb ik toen met Nero op een dvd gebrand. Omdat het toen even snel moest heb ik eigenlijk niet op de instellingen gelet. Wat ik dus waarschijnlijk gedaan heb is een multi session dvd branden. Deze heb ik ondertussen ook al afgesloten.\r\n\r\nNu ik bestanden van deze dvd nodig was kwam ik erachter dat ik de bestanden niet openen kan. Niet op mijjn eigen pc, niet op een andere pc en niet op m\'n apple ibook.\r\n\r\nAls ik de dvd open in de verkenner zie ik alle bestanden gewoon staan, als ik de eigenschappen ervan opvraag kan ik ook de grootte bekijken en de datum van wijziging etc. Pas als ik een bestand openen wil geeft het problemen. Ik kan dus geen enkel bestand bekijken, ook geen voorbeeld weergave\'s.\r\n\r\nIk heb geprobeerd met file recovery en cd/dvd recovery software de bestanden van de dvd te halen, dit lukt wel maar als ik ze er allemaal afgehaald heb doen ze nog niks meer. \r\n\r\nHeb ik een programma over het hoofd gezien? Is er een remedie voor? Kan ik mijn dierbare foto\'s terug krijgen? Ik hoor het graag...\r\n\r\nAlvast bedankt!
Link naar reactie
[quote]Probeer \'t eens met IsoBuster??\r\n[url]http://www.isobusterdownload.org/isobuster_all_lang.zip[/url][/quote]\r\n\r\nAls ik hem open met Isobuster zie ik staan:\r\nDVD+R met daarop session 1 en session 2.\r\n\r\nSession 1 is onderverdeeld in:\r\nTrack 01 met daarin 2x een kopje \"new\" voor de eerste \"new\" staat een rood rechthoekje met daarin het woord \"iso\". Voor het tweede woord \"new\" staat een blauw rechthoekje.\r\n\r\nIn beide gevallen staan alle bestanden in de mappen new.\r\n\r\nAls ik een bestand aanklik en execute krijg ik hetzelfde als in windows verkenner. Ook \"extract and execute\" heeft geen zin.\r\n\r\n(Erg vaag verhaal over blokjes etc niet? Screen ff bijgesloten)
Link naar reactie
Als je op geen enkele manier iets kan doen met de data op die DVD met gebruikmaking van IsoBuster (gewoon alles proberen), dan kun je nog nero multimounter proberen?\r\n\r\n[url]http://www.nero.com/en/Multimounter.html[/url] \r\n\r\nAlhoewel ik niet weet of dat ook met DVD werkt.\r\n\r\nAnders in een andere pc proberen waar een nieuwere/betere/andere DVD speler/brander in zit, dat kan soms ook helpen.
Link naar reactie
[quote=ctrlaltdelete]Als je op geen enkele manier iets kan doen met de data op die DVD met gebruikmaking van IsoBuster (gewoon alles proberen), dan kun je nog nero multimounter proberen?\r\n\r\n[url]http://www.nero.com/en/Multimounter.html[/url] \r\n\r\nAlhoewel ik niet weet of dat ook met DVD werkt.\r\n\r\nAnders in een andere pc proberen waar een nieuwere/betere/andere DVD speler/brander in zit, dat kan soms ook helpen.[/quote]\r\n\r\nMultimounter schiet ik niks mee op, als ik verder zoek op internet zie ik ook dat het eigenlijk alleen maar om cd\'s (dvd\'s) gaat die in windows 98 gebrand zijn.\r\n\r\nZoals je in mijn eerste post kon lezen heb ik de dvd in een andere pc geprobeerd en in mijn apple ibook, zonder resultaat.\r\n\r\nVerder werkt een gehele map kopieëren ook niet...
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...