Ga naar inhoud

autoaanvullen


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Zoals ik al zei: Auro-aanvullen staat ingeschakeld (in IE 6).\r\nWat werkt er niet?\r\n1e. Inlognamen en wachtwoorden worden niet onthouden.\r\nIedere keer als ik ergens inloggegevens moet invullen, vraagt Windows: wilt u dat dit wordt onthouden? Ik klik uiteraard op Ja. De volgende keer, dat ik wil inloggen op dezelfde website vraagt Windows hetzelfde, er is dus niets onthouden.\r\n2e. Als je de eerste letter/cijfer intikt, geeft Windows normaal gesproken het hele woord/cijfer en hoef je niet verder te tikken. Dat gebeurt dus NIET. Ik moet dus iedere keer alle (inlog) gegevens opnieuw invullen. Ik wordt er tureluurs van ondertussen. Kost enorm veel tijd zo. (cry) \r\n(waar het wel werkt is met Firefox)\r\nAlles heeft altijd feilloos gewerkt totdat ik met Recovery de fabrieksinstellingen moest terugzetten een paar dagen geleden. Met SP2 werkt er bijna niets meer, dus dat heb ik weer verwijderd.\r\n\r\nWie weet raad? :^) (H)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...