Ga naar inhoud

Fout in Instal Shield ( R ) Setup Launcher


Aanbevolen berichten

Beste Helpers\r\n\r\nNa de trial versie van Pinnacle, heb ik in de winkel Pinnacle Studio Plus versie 9 plus gekocht.\r\nDe Trial versie heb ik via Configuratiescherm verwijderd, en toen studio plus geïnstalleerd.\r\nNa de installatie bleek mijn harde schijf bijna vol te zitten (er was zeker nog iets minder als de helft vrij voor de instalatie)en \r\nnadat de film was overgezet had ik nog maar 14minuten ruimte over om te bewerken.(een video van 1 uur). Dus wilde ik Pinnacle op de Dschijf installeren.\r\n\r\nIk heb toen alles weer verwijderd via configuratiescherm, maar mijn harde schijf bleef even vol…\r\nEn op configuratiescherm stond studio ook nog. Echter, toen ik het weer wilde verwijderen kreeg ik het volgende venster: \r\n\r\nIn InstalShield ( R ) Setup Launcher is een fout opgetreden, en moet worden afgesloten.\r\nOnze excuses voor dit ongemak.\r\nU was bezig met een bewerking. Deze gegevens zijn mogelijk verloren gegaan.\r\n\r\nHet kan dus niet worden verwijderd.\r\n\r\nIk heb toen geprobeerd het nogmaals te installeren. Op schijf D. Maar dat lukt ook niet, want in het begin van de installatie ziet hij de trial versie en vraagt om die te de- installeren, bij de klik op JA komt het venster weer van\r\n\r\nIn InstalShield ( R ) Setup Launcher is een fout opgetreden, en moet worden afgesloten.\r\nOnze excuses voor dit ongemak.\r\nU was bezig met een bewerking. Deze gegevens zijn mogelijk verloren gegaan.\r\n\r\nEn bij de klik op NEE sluit hij af.\r\n\r\nHet lukt me met geen mogelijkheid dit programma te installeren.\r\n\r\nIk heb adaware laten draaien\r\nMijn virusscanner laten draaien\r\nSchijfcontrole\r\nDefragmentatie\r\nSysteemherstel op de 15e juni . Dat ging, maar later heb ik ook systeemherstel op de 12e juni gedaan, en dat kon niet, er stond dat er niets gewijzigd was. Toen ik het op de 15e nog eens probeerde ging ook dat niet……..\r\n\r\nEn alleswat te maken heeft met Pinnacle en dat wil ik verwijderen via Configuratiescherm, geeft het scherm:\r\n\r\nIn InstalShield ( R ) Setup Launcher is een fout opgetreden, en moet worden afgesloten.\r\nOnze excuses voor dit ongemak.\r\nU was bezig met een bewerking. Deze gegevens zijn mogelijk verloren gegaan.\r\n\r\nIk weet het niet meer…..Ik hoop dat ik duidelijk ben geweest en dat u mij kunt helpen.\r\n\r\nBij voorbaat heel hartelijk dank.\r\nJosje
Link naar reactie
Meestal is het probleem dat niet alles wordt verwijderd van de disk of het register.\r\nHelaas ken ik Pinnacle niet, maar probeer eens te achterhalen welke directory hij heeft aangemaakt. Als je deze opruimd kan het probleem al verholpen zijn.\r\nLukt het dan nog niet, dan moet je het register gaan bekijken. Succes!
Link naar reactie
Inderdaad Droopy,\r\n\r\nGisteren heb ik ook van iemand anders dezelfde raad te hebben gekregen en vandaag heb ik dat alles verwijderd van de schijf. En Ja hoor mijn beschikbare ruimte op de Cschijf is van 15.4 weer naar 34.0 gegaan!!\r\nNu ga ik vol goede moed Pinnacle weer installeren.\r\n\r\nBedankt!!
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...