Ga naar inhoud

Taakbeheer


Aanbevolen berichten

[quote=SIS]Kun je iets duidelijker zijn?\r\nWat zie je precies, hoe ziet het eruit?\r\n\r\nWant ik neem aan dat het niet gewoon het kopje \'gebruikers\' is.[/quote]\r\nHet venster ziet ongeveer uit als taakbeheer aleen staat er de gebruiker in vermeld die actief is en onderaan het venster staat dan \r\nverbinding verbreken en afmelden.\r\nook komt onder in de taakbalk een groen vakje te staan waarmee ik dit venster weer kan sluiten.
Link naar reactie
[quote=SIS]:-D dan zit je hoogstwaarschijnlijk al in taakbeheer. Moet je ff op het meeste linkse tabblad drukken \"toepassingen\"[/quote]\r\nIn dat venster staat geen tabblad toepassingen het enige wat er boven in staat is : gebruiker-status-naam van-sessie en dit zijn ook geen tabbladen ,ik kan verder ook nix met dat venster en moet het afsluiten met het groene vakje onder in de taakbalk(rechter muisknop en dan sluiten kiezen)
Link naar reactie
Ik weet precies waar hij het over heeft.\r\nHet ziet er hetzelfde uit als jouw afbeelding TarUnited, alleen moet je nu die bovenste kop tot de tabbladen eraf snijden, dan heb je wat hij ziet.\r\nDe taakbalk en de opties \"Bestand\", \"beeld\" etc. zijn niet zichtbaar. Dus ook geen kruisje. De enige manier om taakbeheer weer te sluiten is door het groene icoontje naast het klokje met de rechtermuisknop aan te klikken en sluiten te kiezen.\r\n\r\nEen kennis van mij had dat ook, waarschijnlijk veroorzaakt door spyware. Aangezien er nog wat problemen waren heeft hij een herinstallatie gedaan, misschien is het ook op andere wijze terug te krijgen, maar hoe is me niet bekend helaas.
Link naar reactie
Ow op die manier...vreemd...\r\n\r\nMisschien kun je de tabbladen wel bereiken door gebruik te maken van het toetsenbord. Ik krijg het zo voormekaar om in een ander tabblad te komen:\r\n\r\n- Klik op afmelden, en klik op Nee in het dialoogvenster. Nu heeft de knop afmelden focus.\r\n- Druk op de pijltjestoets naar rechts. (Focus op de tabbladen)\r\n- Druk nu op de pijl naar links op je toetsenbord om de andere tabbladen te bereiken.\r\n\r\nBekijk nu je processsenlijst en kijk welk proces verantwoordelijk kan zijn voor dit euvel. Kill dat proces, en kijk of de situatie verbeterd is.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...