Ga naar inhoud

Vrijdagmorgen dit topic antwoorden!


Anoniem2

Aanbevolen berichten

beste mensen ik hbe vrijdagmorgen een proefwerk informatica.\r\nHet gaat om het maken van een database in Microsoft Acces.\r\nZijn er mensen die tips voor me hebben? Als ik problemen heb met het maken dan zal ik hier een vraag posten vrijdagochtend tussen 8.30 en 10.00. \r\n\r\nZouden er dan misschien een paar mensen deze post in de gaten willen houden? Alvast bedankt.
Link naar reactie
Ik weet wel het een en ander van Access, maar ik ga vrijdag niet vroeg op staan en \'s middags moet ik naar een huwelijksfeest van mij neefje.\r\nDus als je slim bent leer je goed (want zoveel stelt access niet voor). :mrgreen: \r\nMogen jullie dan internetten onder het examen dat je die vraag kunt stellen?
Link naar reactie
Ik wil best meedoen, maar ik weet geen drol van Access en ik verwacht dan toch op zijn minst om op de lijst met acknowledgements te komen... Misschien wel co-auteurschap... ;-)\r\n\r\nOh wacht even, dit is geen wetenschappelijk artikel, maar een proefwerk...\r\n\r\nIn dat geval denk ik dat je er alleen voor staat. Da\'s - de laatste keer dat ik proefwerken maakte - volgens mij het hele idee achter proefwerken, of zit ik nu fout? Studeren dus! :-@
Link naar reactie
mensen iedereen bedankt voor de reactie\r\nnog 2 dagen en dan is het zover\r\nOok registrators bedankt dat dit topic blijft leven (Y) \r\n\r\nIk ben wel hard aant studere *-) dus zeik daar nie zo over\r\nLeraar kan het denk ik (achteraf) wel waarderen dat een leerling\r\nde wegen benut volgens de informatica !tot vrijdag\r\n\r\nP.S Idd Acces is lomp, maar overtuig die vent van ons daar maar eens van (cry)
Link naar reactie
[quote]Idd acces is het meest nutteloze programma op de wereld, excel is btr en zo mogelijk ook leuker [/quote]\r\nOh... ik vraag me af of jullie al eens echt fatsoenlijk met acces gewerkt hebben of in werking gezien.\r\n\r\nVeel programma\'s zijn gebaseerd op een acces database. Een relationele database maken in Excel is stukken moeilijker.\r\nOf het moet natuurlijk zijn dat er zo vreselijk veel verandert is tussen office97 en office 2003/xp, maar daar twijfel ik aan.\r\nIk ben dan ook benieuwd wat ik me moet voorstellen bij een \"simpele database onder excel\".
Link naar reactie
Het is ook pas woensdag natuurlijk...\r\n\r\nOverigens, Access heeft wel degelijk nut. Op mijn oude afdeling werkte men met een bestelsysteem in Access, dat ik in Excel niet zie werken...\r\nMaar voor de rest had ik Access 2000 alleen geïnstalleerd omdat de CD-speler die in Windows 98 Plus! zat (en die ook standaard in Windows 2000 zit) zijn CD-data bijhoudt in een access bestand. En ik werd er een beetje gek van om die data elke keer handmatig in te moeten tikken...\r\nTegenwoordig niet zo\'n issue meer natuurlijk, maar goed...
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...