Ga naar inhoud

afspeelprobleem met studio 8?


Aanbevolen berichten

Ik heb een montage gemaakt met studio 8.12.7.0 en nu kan zo maar ineens de gemaakte montage niet meer terug kijken in mijn previewvenster.\r\nTelkens als ik de playknop aanklik springt de regelknop op de tijdsbalk weer terug naar het begin van mijn montage.\r\n\r\nHeb ik ergens iets verkeerd staan of is dit soms een probleem van studio.\r\n\r\ngr. jethro\r\n[color=darkred][/color]
Link naar reactie
Lijkt me een probleem van studio. Als je lange video-montages maakt met beeldmateriaal uit meerdere bronnen, dan kan studio wel eens weigeren en/of crashen.\r\n\r\nMogelijke workaround:\r\nMonteer je video in kleinere delen, en schrijf die delen afzonderlijk weg naar dv-avi. Als je uiteindelijk alles gemonteerd hebt, voeg je alle afzonderlijke delen weer samen in een nieuw studio-project. (Nu niet meer teveel wijzigingen aanbrengen, of het gaat weer mis. Een paar last-minute wijzigingen kunnen altijd wel.) Nog een menu toevoegen, en naar dvd wegschrijven.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...