Ga naar inhoud

Laptop


Aanbevolen berichten

Ik ben bezig met mijn scriptie en die heb ik op een laptop staan, backup bestand op diskette. Echter gisteravond was ik bezig in word en werd daar ineens uitgegooid. Opnieuw opgestart, kreeg de melding dat windows fouten aan het repareren was. Daarna erg lang het windows 98 scherm en als laatste dat hij een controller aan het zoeken was en niet vinden kon. Dit is tot vanmorgen doorgegaan, ik heb de externe cardbuscontroller van Xircom eruit gehaald, computer opgestart en alles weer gekregen, echter hij blijft nu een groen scherm houden met een zandlopertje. Ook de geluidskaart hapert nu erg! Deze situatie is nu nog steeds. Waar het mij nu om gaat, hoe krijg ik mijn laatste versie van mijn scriptie van de schijf af? Of de laptop wel aan de praat? :-S
Link naar reactie
Probeer eens op te starten in veilige modus: Bij het opstarten, vlak voordat de melding verschijnt : \"Bezig met starten van Windows 98\" op F8 drukken (lekker vroeg, en dan ingedrukt houden. Als de computer begint te piepen even loslaten en weer indrukken). Via veilige modus zou het moeten lukken.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...