Ga naar inhoud

Heel wat problemen met internet/systeem.


Aanbevolen berichten

Hallo, ik had laatst WindowsXP opnieuw geinstalleerd.\r\nIk had ook weer mn internet ingesteld etc., maar mn internet is zooo fking sloom geworden in vergelijking hoe het was VOOR dat ik Windows opnieuw had geinstaleerd. :-( + als ik naar windows Update ga, werkt dat niet, je gaat dan naar die site, dat duurt al heel lang, en als die uiteindelijk klaar is met het laden van de site, staat er niks op die site, geen Windows update dus 8o| \r\nOok als k iets download gaat dat raar, of hij zegt dat de internetverbinding of iets dergelijks opnieuw is ingesteld, en als het wordt gedownload, gaat het de 1e , laten we zeggen 10 sec heel langzaam, komt hij tot 1/3%, waatnooit zo kunnen [laten we zeggn MSN, zou hij doen in 20 sec ^o) ] dta is denk ik onmogelijk, cker met mijn internet verbinding. Maar als hij dus is gedwonload wordt er gezegd dat het geen geldige Win32-toepassing is.\r\nVoor heel wat sites heb ik ActiveX-besturingselementen enzo, Java etc nodig, die als er wordt gevraagd of ik die wil downloaden, NIET worden gedwonload 8o|.\r\n\r\nHelp me Alsjeblieft...!!!! (cry)
Link naar reactie
Zou je dan niet eerst eens wat informatie geven? Je titel is heel vaag, maak die svp wat duidelijker. Verder zeg je helemaal niets over wat voor internetverbinding je hebt, welke provider, welk modem, of je een firewall hebt, of je een virusscanner hebt, spywarescan gedaan? enz enz. Zonder die informatie kan er helemaal niemand wat mee.
Link naar reactie
sorry, had k tulijk meoten doen. ;-) \r\nDraadlzoe verbinding, met een router van Linksys en werk met een \'acces point\' , en een ontvanger van Sitecom. ADSL van PLanet. Ik heb Norton firewall & Virusscan, geen spyware scanners.\r\nVirusscan moet ik nog doen[ben ik nu mee bezig om precies te zijn]
Link naar reactie
[quote]Maar als hij dus is gedwonload wordt er gezegd dat het geen geldige Win32-toepassing is. [/quote]\r\nDit -kan- (hoeft dus niet) verwijzen naar het euvel dat de autoexec.nt is verdwenen.\r\nGa hiervoor naar \\windows\\repair en kopieer het autoexec.nt bestand. Plak dit weer in \\windows\\system32 het zou kunnen dat je probleem dan verholpen is.\r\nZie je het bestand of de map \\repair niet? Dan ga naar mapopties in het configuratiescherm en stel daar in bij de weergave dat verborgen bestanden en mappen en systeemmappen zichtbaar moeten zijn.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...