Ga naar inhoud

Multisessiondisc & Nero


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Ik denk zeker te weten dat ik vroeger, bij het maken van een cd compilatie met Nero, gebruik kon maken van de multisession mogelijkheid. Zodat ik dus later nummers erbij kan branden. Op een of andere manier lukt me dat niet meer. Het vinkje in Nero, scherm \'final burn settings\' is niet te aan te vinken. Ligt dat aan de soort cd (Hema huismerk)?
Link naar reactie
Als je Nero Burning gebruikt kun je in het begin scherm al kiezen voor starten met multisessie cd, doorgaan met multisessie cd of geen multisessie cd\r\n\r\nJe moet wel ff opletten dat je niet Nero Express gebruikt anders kun je niet kiezen, maar je kunt makkelijk overschakelen naar Nero Burning door op het icoontje van Nero te klikken (linksonder in het beginscherm?\r\n\r\nSucces
Link naar reactie
ja je hebt gelijk, ik had niet goed gelezen dat het om een audio cd gaat\r\n\r\nik denk dat de meeste cd spelers geen multisessie cd\'s kunnen lezen\r\n\r\nWaarom wil je eigenlijk een multisessie cd maken van een audio cd? kun je beter ff wachten totdat je een cd compleet hebt en dan branden.\r\n\r\nSucces ermee
Link naar reactie
Volgens mij kan het wel als je \"finalize cd\" uitschakelt, maar zoals TarUnited al zegt, er zijn nogal wat spelers die niet blij zijn met multisession audiocd\'s. 99% is wat erg veel, maar het zijn er een hele hoop.\r\nDaarnaast verlies je ook cd ruimte met multisession cd\'s, dus het beste kun je ze gewoon op een CDRW zetten (als data) totdat je genoeg bij elkaar hebt voor 1 audiocd en dan een audiocd branden.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...