Ga naar inhoud

Nooit meer een Packard Bell


Aanbevolen berichten

Mensen let op.\r\nDit is mischien al oud nieuws, maar ik meld het toch even.\r\nKoop nooit een Packard Bell.\r\nDie pc\'s zijn net een hel.\r\nNiet deze pc, maar mijn vorige was een Packard Bell.\r\nEn nooit mer omdat ik er niet eens een cd van Windows bij kreeg.\r\nAlleen een disketter waarmee ik het kon herstellen, en die werkte niet eens.\r\nEr zat een ingebouwde brander die naar 3 keer branden er mee uit scheed.\r\nEn er zat al een virus op.
Link naar reactie
Tja, Packard Bell PCs zijn voor mensen die er nooit echt iets mee willen doen, dus 90% van de computeraars. Wat jij hebt gehad is slecht, maar komt voor bij alle fabrikanten. Dit is een beetje van \"ik kocht een Audi, en hij had al na drie dagen een lekke band. Koop nooit een Audi\"\r\n\r\nDit wil trouwens niet zeggen dat ik een Packard Hell computer wil. Maar kreten als de jouwe zijn ook niet nodig.
Link naar reactie
[quote=avv]Tja, Packard Bell PCs zijn voor mensen die er nooit echt iets mee willen doen, dus 90% van de computeraars. Wat jij hebt gehad is slecht, maar komt voor bij alle fabrikanten. Dit is een beetje van \"ik kocht een Audi, en hij had al na drie dagen een lekke band. Koop nooit een Audi\"\r\n\r\nDit wil trouwens niet zeggen dat ik een Packard Hell computer wil. Maar kreten als de jouwe zijn ook niet nodig.[/quote]\r\nMaar ik ben ook op andere forums geweest, waar ze allemaal hetzelfde zeggen.\r\nBij verschillende computerzaken radden ze mij dat merk ook af.\r\nDie was kapot, en de eerste computerzaak waar ik hem wou laten maakte weigerde hem, omdat Packard Bell zoon verschrikelijk merk is.
Link naar reactie
Wat wil je met deze thread breiken???\r\n\r\n[quote]\r\nNiet deze pc, maar mijn vorige was een Packard Bell. \r\n[/quote]\r\nJe hebt deze PC toch niet meer, waarom dan dit topic geopend?\r\n\r\nVoor zoiets heb je een klantenservice.\r\n\r\nEen beetje op dit forum je woede over packerd bell lopen rondroepen heeft echt geen zin.
Link naar reactie
Bij de meeste pc\'s zit tegenwoordig geen window\'s cd meer.\r\nWel zit er dan vaak een optie om rescue cd\'s te maken.\r\nIk denk dat PB helemaal niet slechter is dan een ander merk ,het is alleen een erg veel verkocht merk ,dus dan zijn er automatich ook meer klachten.\r\nEr zit ook normaal garantie op ,dus als je brander er na drie cd\'s mee stopt ,dan krijg je gewoon een nieuwe brander.\r\nOok wat dat virus betrefd ,als zoiets gebeurt dan ga je toch met de hele pc terug .\r\nBij iedere normale winkel word dan het hele spul omgeruild.\r\nOok de rescue diskette hoort gewoon te werken ,,nog nooit problemen mee gehad !
Link naar reactie
Computeridee forum centrale, wat is uw vraag.\r\n\r\nToets een 1 om een vraag te stellen\r\nToets een 2 om excuses voor dit gezeik aan te bieden\r\nToets een 3 om te beloven om dit nooit meer te doen\r\nOf toets een hekje, om op te rotten en hier nooit meer terug te komen.\r\n\r\nWaardeloos topic
Link naar reactie
[quote=Thijs]Computeridee forum centrale, wat is uw vraag.\r\n\r\nToets een 1 om een vraag te stellen\r\nToets een 2 om excuses voor dit gezeik aan te bieden\r\nToets een 3 om te beloven om dit nooit meer te doen\r\nOf toets een hekje, om op te rotten en hier nooit meer terug te komen.\r\n\r\nWaardeloos topic[/quote]\r\n (Y) \r\nWij noemen ze ook niet voor niets Packed Hell. :lol:
Link naar reactie
[quote=Thijs]Computeridee forum centrale, wat is uw vraag.\r\n\r\nToets een 1 om een vraag te stellen\r\nToets een 2 om excuses voor dit gezeik aan te bieden\r\nToets een 3 om te beloven om dit nooit meer te doen\r\nOf toets een hekje, om op te rotten en hier nooit meer terug te komen.\r\n\r\nWaardeloos topic[/quote]\r\n\r\nToets sterretje om terug te keren naar het hoofdmenu :mrgreen: :mrgreen:
Link naar reactie
Citaat a la cruyf \"alle nadeel hep se voordeel, exc exc.\r\nOok bij een gerenomeerd bedrijf wat reeds jaren bestaat ga je wel eens op je gezicht hoor, heb het aan de lijve kort geleden ondervonden. Mij DVD player was twee weken uit de garantie, ging defect, \"jammer meneer de garantie is een jaar.\"Daar sta je dan als (zeer) goede klant. Heb daar in twee jaar heel veel aangeschaft. Tot overmaat van ramp sluit het filiaal ook nog zijn deuren. (cry) 8o|\r\nLet wel ik spreek duidelijk niet over merken, overal is wel eens wat.
Link naar reactie
Zelfbouw is absoluut de beste keus wanneer je er ook genoeg van weet.\r\nAlle A-merken zoals Packard Hell of Dell of supermarkt bakkies van Medion (Lidl, Aldi) ofzo hebben flinke nadelen wanneer je iets wilt veranderen of upgraden.\r\n\r\nOp dat moment kom je er pas achter dat je computer een aantal aangepaste onderdelen bezit en daardoor niet, of niet eenvoudig, is aan te passen aan je wensen.\r\n\r\nMet zelfbouw, of een computer van een [b]goede[/b] PC-boer op de hoek, heb je daar nooit last van.
Link naar reactie
Veranderen of upgraden valt bij die Medion dingen nogal mee, dat is namelijk ook min of meer zelfbouw.\r\n\r\nIk zou ook nooit een A-merk kiezen, zeker niet na de grote problemen met A-merk Compaq (niet voor niets overgenomen door HP). A-merken zijn leuk als je niet of nauwelijks wilt uitbreiden inderdaad.\r\n\r\nZelfbouw is beter, en zoals ctrlaltdelete al zegt, de meeste pc-boeren op de hoek of gerenommeerde computerzaken kunnen ook een zelfbouw pc voor je bouwen.
Link naar reactie
[quote=Animal]Bij de meeste pc\'s zit tegenwoordig geen window\'s cd meer.\r\nWel zit er dan vaak een optie om rescue cd\'s te maken.\r\nIk denk dat PB helemaal niet slechter is dan een ander merk ,het is alleen een erg veel verkocht merk ,dus dan zijn er automatich ook meer klachten.\r\nEr zit ook normaal garantie op ,dus als je brander er na drie cd\'s mee stopt ,dan krijg je gewoon een nieuwe brander.\r\nOok wat dat virus betrefd ,als zoiets gebeurt dan ga je toch met de hele pc terug .\r\nBij iedere normale winkel word dan het hele spul omgeruild.\r\nOok de rescue diskette hoort gewoon te werken ,,nog nooit problemen mee gehad ![/quote]\r\n\r\nDat het meer klachten oplevert omdat het een bekend merk is, ben ik met je eens, maar in dit geval moet ik toch zeggen dat Packard Hell er bij mij ook niet inkomt. Ten eerste omdat ik liever zelf bepaal wat er in de kast zit, ten tweede omdat ik gewoon nieuwe onderdelen wil kunnen gebruiken en tenslotte omdat ik het een werkelijk [i]vreselijke[/i] gewoonte vindt om maar zo\'n f<>ing recovery-partitie op de harde schijf te zetten. Moet je óf zelf nog eerst de CD-tjes gaan zitten branden, óf je loopt het risico dat, als je harde schijf naar de knoppen gaat, je gewoon geen OS meer hebt. Plus het feit dat je dus een deel van je HD kwijt bent. Gewoon luiheid, en een leuke monopolistentruc van M$ natuurlijk.
Link naar reactie
@ janlis:\r\n[quote] Mij DVD player was twee weken uit de garantie, ging defect, \"jammer meneer de garantie is een jaar.\"[/quote]\r\nDat de winkelier dat zegt geeft aan dat hij niets weet, net als jij overigens, van consumentenrecht! Of doet alsof.\r\nAls je iets koopt en het gaat kapot binnen een termijn die ruimschoots binnen een, redelijk, te verwachten levensduur valt, dan heb je recht op reparatie of vervanging waarbij je maar een deel van de reparatiekosten of vervangingskosten hoeft te betalen. \"Jammer meneer de garantie is een jaar\", dat is dus onzin! Als dat ding normaal 5 jaar meegaat en na ietsje meer dan een jaar stuk gaat, dan hoef je hoogstens 20% te betalen voor de vervanging of de reparatie. Helaas weten veel consumenten dat niet. Winkeliers moeten het weten, maar maken vaak misbruik van de onwetendheid van de klant. Misschien is er nog iets te redden?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...