Ga naar inhoud

Dia´s naar DVD voor gebruik op TV


Aanbevolen berichten

De dia´s scan ik in met een hp 3970 scanjet, dit is tijdrovend maar dit moet je er voor over hebben. \r\nZe opslaan in jpeg formaat en erna bewerken in PSP lukt ook nog wel. \r\nHet belangrijkste komt nu. \r\nWaaraan moet een dvd speler minimaal voldoen om de dia´s ook te kunnen tonen en met welk programma kan dit het beste gedaan worden om de dia´s ook per stuk te laten zien of een dia show te laten zien. Het gaat om 3000 dia´s. Kunnen deze allemaal op één dvd/cd schijfje of heb je er meerdere nodig. \r\nwie kan mij op weg helpen.
Link naar reactie
de dvd speler moet jpeg ondersteunen dit kun je terug vinden in de beschrijving van de dvd speler \r\nmet nero express 6 kun je ze op een dvd branden door er een data disc van te maken krijg je ze per stuk te zien \r\nwelk programma je kan gebruiken om er een show van te maken zou ik zo niet weten maar daar zou ik gewoon eens bij google kijken zal vast wel iets voor te vinden zijn \r\nof ze allemaal op een dvd gaan hangt af van de grootte van de foto\'s en of je een dual layer dvd of een single hebt is gewwon een kwestie van uit testen \r\n\r\nveel succes ermee (H)
Link naar reactie
Ga op zoek naar het prg \"ProshowGold\" \r\nDit is het beste en mooiste en veelzijdigste prg om dia show,s op dvd of cd te zetten. \r\nHonderden overgangen ,in en uitzoomen ,bewegende beelden en ga zo maar door. \r\nOok eenvoudig mooie titels (ook bewegende) maken is mogelijk. \r\nEen muziekje er bij gaat ook eenvoudig ,zelfs de foto\'s wisselen op de maat van de muziek is mogelijk. \r\n[url]http://www.photodex.com/products/[/url] hier is een demo van het prg te vinden. \r\nOp de site staan ook show\'s ,gemaakt door professionele fotografen ,zodat je de mogelijkheden kunt zien.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...