Ga naar inhoud

Easy money met netbux!


Aanbevolen berichten

Je moet een Strompay account registeren of ze sturen je een check toe als je $75 og meer hebt. Elke 15e van de maand betalen ze uit. Echt gaaf, Ik doe het ook en ik heb nu al $9,82..\r\n\r\nJe moet gewoon naar hun site gaan en op google zoeken via hun site. Wacht 10 seconeden voor elke search dan krijg je $0,02 Als je niet wil wachen dan heb ik al een cheat.. Je moet op iets zoeken.. niet wachten en als je scherm wit word meteen naar /success.php Nu verschijnt er een incoontje met een vinkje.. Dan hebben ze je al betaald. Om het te versnellen druk je weer 2x backspace en zoek je opnieuw.\r\n\r\n[URL=http://netbux.org/?r=180776]Netbux[/URL]\r\n\r\nProbeer \'t eens!\r\n\r\nNog iets.. Als je referals hebt dan krijg je exact wat zijn ook verdienen. Dus stel jij verdient 80 cent dan krijg ik dat automatisch ook bij mij account!\r\n\r\nJe mag meerdere accounts per ip gebruiken maar je moet wel op bestannde woorden zoeken.. Daar word op gecontroleerd.
Link naar reactie
Thijs jij bent echt dom he..Weet je wel wat een pyramidem spel is??\r\n\r\nVoorbeeld:\r\nstel je hebt een club en een berg leden en een baas. Een van de leden moet jou proberen lid te maken. jij moet dan 100 euro aan de baas geven dan geeft de baas 50 euro aan het lid dat jou lid maakte..\r\n\r\ner is dus geen verlies in het spel..\r\n\r\nDit is dus helemaal niet zo\'n spel en het is gewoon legaal snuggere. :P\r\n\r\n\r\navv:\r\n\r\njij bent ook een dokus he.. damn, word er jij er minder van als je mijn ref zou zijn? Ik maak idd reclame maar is daar wat mis mee?\r\n\r\nOja volgens de huiregels zal het wel niet mogen, mja wat boeit mij dat.. :P Dom blad, dom board, nog dommere leden.. omfg
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...