Ga naar inhoud

Dvd gebrand, speelt niet af op mijn computer?


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Hallo,\r\n\r\nik heb een gekopierde DVD van iemand gekregen van de afgelopen zomervakantie, echter iemand heeft het gekopierd die nogal handig is met computers en programmatjes, ik ben dat niet.\r\nNou is laatst mijn computer gecrashed dus dit ding is zo goed als leeg.\r\nIk kan mij vaag herinneren dat ik dit probleem eerder heb gehad en dat ik één of ander ondersteunend programmatje moest hebben hiervoor maar ik weet bij god niet meer wat dat nou was...\r\nMijn computer reageert absoluut niet als ik de DVD erin stopt, jij, hij probeert herhaaldelijk de DVD te starten maar p mijn scherm gebeurt niks, in Mijn Computer wordt niet eens aangegeven dat er een DVD in zit, als ik alsnog op de dvd schijf klik dan zegt hij of dat er een DVD in gedaan moet worden of hij snapt het niet en loopt vast.\r\nBeneden op de DVD speler kan de film wel gewoon gespeeld worden...\r\n\r\nIemand die mij verder kan helpen?\r\n\r\nAlvast bedankt!\r\nGroetjes Tessa
Link naar reactie
Als je het programma waarmee je DVD afdraait op je pc\r\nen vandaar laat zoeken naar de DVD die je er in hebt gedaan.\r\nVind hij deze dan wel of ook niet. \r\n\r\nEn wellicht in een ander computer systeem met een DVD speler. Doet ie het daar wel op?\r\nAls die het daar wel op doet, kijk dan eens met welk programma hij wel werkt \r\nen zet dat dan op je pc. En check of hij het dan doet.
Link naar reactie
  • 2 weken later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...