Ga naar inhoud

Bels Forum


Aanbevolen berichten

Dit is geen spam of reklame.\r\n\r\nIk heb een leuk forum gevonden.\r\n[url]http://www.ivanhoejupiler.be/index.php?[/url]\r\n\r\nDe naam doet mischien anders vermoeden ,maar het heeft niets met ridders of met bier te maken.\r\nGaat ook over computers ,net zoiets als dit forum.\r\n\r\nVoor mensen die graag op forums rond hangen mischien wel een leuke site.\r\noja ,ik heb er geen aandelen ofzo ;-)
Link naar reactie
[quote=BlackTiger]Zet ik er deze ook gelijk even bij, kwam ik van de week toevallig tegen, heel leerzaam, staan allerlei voorbeelden in van hoe je dingen moet doen enzo.[/quote]\r\n\r\nIk heb er ook nog eentje waar je veel wijs uit kan worden. [url]www.computeridee.nl[/url]\r\n\r\nOf uhm kennen jullie die al? (proud)
Link naar reactie
[quote=Gekwordikervan][quote=BlackTiger]Zet ik er deze ook gelijk even bij, kwam ik van de week toevallig tegen, heel leerzaam, staan allerlei voorbeelden in van hoe je dingen moet doen enzo.[/quote]\r\n\r\nIk heb er ook nog eentje waar je veel wijs uit kan worden. [url]www.computeridee.nl[/url]\r\n\r\nOf uhm kennen jullie die al? (proud)[/quote]\r\n\r\nNooit van gehoord.\r\nBest leuke site trouwens! Ik klikte op \"Forum\" en kwam iemand tegen die ook redder_in_nood heette! Toevallig he?
Link naar reactie
[quote=redder_in_nood]Ik weet niet wie het is.\r\nAnders had ik het allang gedaan!\r\n\r\nHij heeft ook nog dezelfde AVA!\r\n\r\nBeloning: Wie mij kan vertellen wie redder_in_nood is, krijgt[color=white]g[/color]een cadeautje. :-)[/quote]\r\n\r\neeeh ik denk dat jij het bent :-O :-P (proud)
Link naar reactie
[quote=elmo][quote=redder_in_nood]Ik weet niet wie het is.\r\nAnders had ik het allang gedaan!\r\n\r\nHij heeft ook nog dezelfde AVA!\r\n\r\nBeloning: Wie mij kan vertellen wie redder_in_nood is, krijgt[color=white]g[/color]een cadeautje. :-)[/quote]\r\n\r\neeeh ik denk dat jij het bent :-O :-P (proud)[/quote]\r\n\r\nSelecteer de onderste regel eens [url=http://forum.computeridee.nl/viewtopic.php?p=16197#post16197]hierzo[/url], en zeg maar wat je ziet :mrgreen: \r\n(de regel waar \"Beloning: Wie mij kan vertellen wie...\" staat)\r\n\r\nMaar vooruit dan. Hier: (^) (^) (^) \r\n@ Thijs: voor de zilveren tip: (pi)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...