Ga naar inhoud

schokkerig beeld na converteren


Aanbevolen berichten

Ik heb mijn homevideobandjes via pinnacle studio 9 op de computer bewerkt, en er mpeg bestanden van gemaakt. Nu heb ik de mpeg bestanden met dvdsanta dvd-compatible gemaakt, oftewel naar vob ifo en bup. Ik heb dit met nero gebrand en als ik de dvd op de dvd speler in de kamer bekijk is het beeld erg schokkerig. Op de computer kan ik de dvd niet eens afspelen... Hoe kan dit? *-)
Link naar reactie
Mischien gebruik je wel te veel programma\'s.\r\nPinnacle 9 kan ook branden.\r\nEn er zijn ook Nero versie\'s die van een mpg een dvd kunnen branden.\r\nTijdens het omzetten zul je wel ergens iets verkeerd hebben staan.\r\nJe zegt niet hoe lang je film duurt en hoeveel mb hij is ,maar in de hoogste kwaliteit kan er op een dvd maar EEN uur film.\r\nAls je ergens de bitrate in kunt stellen ,zet die dan op 8000.\r\n\r\nHoe heb je de video op de pc binnen gehaald ,want daar kan het ook al mis gaan.\r\nDoe je dat via fire wire ,ook dan pas heb je de hoogste kwaliteit .\r\nDe film wordt dan als dv-avi binnengehaald ,en 5 minuten film is dan ongeveer 1 gig.\r\nDe avi bewerken ,en word pas naar mpg omgezet als je helemaal klaar bent.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...