Ga naar inhoud

Het grote welke muziek vind jij top topic


Aanbevolen berichten

Het lijkt me wel leuk om hier elkaar tips te geven over welke liedjes je nou echt moet kopen [i]lees: downloaden[/i]. Onbekend talent en vergeten oldies plaats de titel hier!\r\n\r\n[quote]Films downloaden bijvoorbeeld, is officieel legaal maar het is niet de bedoeling dat dit forum een uitwisselplaats wordt voor films, MP3’s, Warez en dergelijke. Deze dingen worden wél illegaal aangeboden al zijn ze legaal te downloaden. Dit is een forum om elkaar te helpen met computerproblémen, niet om illegaal geplaatste computerdownloads uit te wisselen. \r\n[/quote]\r\n\r\nGeen links plaatsen dus naar sites waar ze te downloaden zijn.\r\n\r\nOf valt dit ook onder uitwisselen? Gooi er in dat geval maar een slotje op.\r\n\r\nwat ik erg goede muziek vind ik,is naast U2 natuurlijk, Katie Melua, erg rustgevende muziek en heeft voor mij ook een emotionele waarde.
Link naar reactie
Jeetje..... da\'s heel veel...... en loopt zeeeeeeeeeeer uiteen....\r\nUiteraard U2, al jaren! Pink Floyd, Pearl Jam, Live, Kane, Rammstein, Black crowes, Anouk, Neil Young, Sisters of mercy, Type\'O Negative, This Mortal Coil, The Doors, pffffffffffffffffffffffffffffff kan nog tijden zo doorgaan :-P \r\n\r\nEn gister hoorde ik op de BBC Mariza.... een fado-zangeres..... (L) (8) prachtig!\r\n\r\nMaar ook nog oudere muziek vind ik heel erg prettig om te horen (H)
Link naar reactie
[quote=Modje]Jeetje..... da\'s heel veel...... en loopt zeeeeeeeeeeer uiteen....\r\nEn gister hoorde ik op de BBC Mariza.... een fado-zangeres..... (L) (8) prachtig!\r\n\r\nMaar ook nog oudere muziek vind ik heel erg prettig om te horen (H)[/quote]\r\nHier kan ik me bij aansluiten, ik houd ook van allerlei soorten muziek, variërend van klassiek tot top 40. Het ligt gewoon aan mijn stemming.\r\nIk ben een trouwe theater- en concertbezoekster en ben al een paar keer bij \"Slagerij van Kampen\" geweest. Helemaal geweldig!\r\nMaar ook al 3 x bij Christina Branco (Fado). Daar zat ik echt ademloos naar te luisteren. Één klein vrouwtje met slechts 3 man begeleiding (w.o. haar eigen man) maar wát een geluid......echt een aanrader voor liefhebbers van dit soort muziek.
Link naar reactie
Voor mij geld eigenlijk dat ik van A tot Z van muziek houd. dat kan dus van Abba tot ZZ Top zijn. \r\nMaar mijn voor keur ligt toch duidelijk in de Rock \'n\' Roll. Uit de jaren 50 Carl Perkins, Jerry Lee Lewis, Little Richard en niet te vergeten Elvis (The King)\r\n\r\nMaar ik vind de muziek van de keltische bands ook heel mooi. Dus een Enya ect ect.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...