Ga naar inhoud

Kwaliteit vergelijken


Aanbevolen berichten

Ik moet iets van 13 AVI bestanden op 1 DVD neerzetten. 1 AVI bestand is ongeveer 20 minuten lang (plus minus 1 a 2 minuten). Hoe zou de kwaliteit zijn per AVI bestand als ik hem zou branden op een 4.7 GB DVD? (dus gewoon single geen double layer) \r\n\r\nWant ik heb zojuist 1 AVI bestand op een DVD neergezet en dat ziet er gewoon heel goed uit. Dus ik wil ze vergelijken op kwaliteit. \r\n\r\nIs er misschien een programma waarmee je dat kan vergelijken? Of misschien een truukje?
Link naar reactie
Het is een stuk slimmer als je aangeeft hoe groot het bestand is ,niet hoe lang het afspelen duurt. \r\nOp een dvd kan 4,37 gig aan informatie. \r\nIn de hoogste kwaliteit video (mpeg2 volgens de dvd norm ) is dit maar 1 uur. \r\nKan tot 6 uur. \r\nAls avi (divx) kan er wel 8 uur van goede kwaliteit op. \r\nAls onbewerkte avi (van een video kamera )kan er in de hoogste kwaliteit nog geen half uur op. \r\nEn als mp3 kan er wel ,afhankelijk van de kwaliteit gemiddelt 50 uur op. \r\nMaar ik neem aan dat je dat ook zelf allemaal kunt verzinnen. \r\nGa gewoon branden ,desnoods op een rw ,en bekijk of je tevereden bent met het resultaat. \r\nEen dvd kost tegenwoordig ook drie keer niks.
Link naar reactie
  • 3 weken later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...